Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 1 lutego 2014

Studniówkowe paznokcie

Nadal czekam na zdjęcia z studniówki (podobno maja być po naszych feriach), postanowiłam dodać zdjęcia paznokci, jakie miałam, ponieważ ostatnimi czasy gubię zdjęcia w komputerze, a raczej nie będę już mieć znów takich paznokci żeby je znów sfotografować ;)

Dzień przed studniówka, poszłam do kosmetyczki żeby mi ładnie wypiłowała paznokcie (zależało mi na tym żeby były równe) i odsunęła wszystkie skórki. Nie zapłaciłam dużo i w dodatku efekt był cudowny. Bardzo mi się podobał i kształt i kolor paznokci. Zdecydowanie czasami można sobie na cos takiego pozwolić.


9 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P