Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 3 lutego 2014

Uniwersytet potworny

Wczoraj pojechałam popołudniu do Maćka, w końcu w ferie możemy się spotykać, bo nie trzeba się uczyć na bieżąco. Korzystając z okazji nadrabiamy filmy, które chcemy oglądnąć, a żeby się nie kłócić, to wybieramy na zmianę - teraz była kolej Maćka xD Stanęło na "Uniwersytecie potwornym". Wcześniej myślałam, co ja będę bajkę oglądać, wole jakąś komedie czy romans... Ale po chwili namysłu stwierdziłam, czemu nie. Nie był to zły wybór, bo spodobała mi się ta bajka. Tak 17-latce spodobała się bajka animowana. No, ale mówmy szczerze czasami trzeba wrócić myślami do dzieciństwa ;)


Ulubieńcy kinowej publiczności, James P. Sullivan i Mike Wazowski, powracają na duży ekran w filmie "Uniwersytet potworny" - prequelu oscarowego hitu wytwórni Disney/Pixar "Potwory i Spółka". Film przenosi widzów w czasy, kiedy Sulley i Mike - studenci Uniwersytetu Potwornego - dopiero zgłębiali tajniki potwornego fachu. Zabawne perypetie bohaterów z okresu studiów, wypełnionego szalonymi imprezami w akademiku, pokazują jak pomimo wielu dzielących ich różnic zostalii najlepszymi przyjaciółmi. "Uniwersytet potworny" to pełen humoru film o narodzinach prawdziwej przyjaźni.





5 komentarzy:

  1. Kocham bajki, a tą oglądałam jakiś czas temu :D była świetna, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nadrabiam filmy w ferie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami fajnie jest obejrzeć bajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo się podobał :) Ale niedawno zakochałam się w Minionkach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P