Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 14 lutego 2014

Walentynki

14 luty każdemu kojarzy się inaczej. Jedni spędzają go w rękach drugiej osoby inni w gronie przyjaciół, na imprezie albo indywidualnie. Są też tacy, którzy nie uznają walentynek.
Ja jednak należę do tych osób, które bardzo lubią walentynki. Nawet, gdy byłam sama zawsze ten dzień starałam się jakoś wykorzystać. Pisałam masę walentynek, dla rodziców, przyjaciół. Teraz, gdy już mam swoją ukochaną drugą połówkę moim problemem jest prezent. Długo się zastanawiałam, co mu kupić, szukałam wielu inspiracji, aż w końcu postawiłam na cos, co mu się przyda :D



Dziś nawet mój chłopak rano pobiegł do sklepu i kupił mi dwa lizaki :D Nawet nie wiecie jak byłam zaskoczona.


A Wy jak obchodzicie walentynki ?

5 komentarzy:

  1. Ja raczej nie obchodzę walentynek, nie przepadam za tym świętem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam walentynki cały rok! + jakis upominek dla lubego w dzisiejszym dniu1

    a u mnie dziś nie-walentynkowa tarta jabłkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę walentynek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to zwykły dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak słodko<3
    klikniesz w baner Rosegal ? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P