Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 23 lutego 2014

Woda z cytryną

Aktualnie siedzę przy trzech wielkich wypracowaniach na polski, a jeszcze czeka  na mnie projekt z biologii :< Gardło mi wysiadło po 18 i musze go szybko wyleczyć no, bo jutro prezentacja.
Po tym jak wróciłam z biegania od razu pomyślałam o czymś do picia, a że nie przepadam za zwykłą wodą wkroiłam do szklanki 3 plasterki cytryny. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi taka postać wody :) Wpadłam na to, ponieważ na tumbrlrze wiele razy właśnie widziałam wodę z owocami, świetna myśl!


6 komentarzy:

  1. Woda z owocami jest pyszna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To szybkiego zdrówka życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z moim gardłem tez kiepsko... zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby coś tak banalnego, ale jakie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wodę z cytryną w moim domu pije się od lat- zimą mniej, ale latem- taki must have ;) Fajnie orzeźwia ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P