Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 7 lutego 2014

Wymarzone handmade

Długo, długo zastawiałam się nad wydaniem około 30 zł, (bo za tyle tylko znalazłam) na srebrny łańcuch. Robiąc bransoletki dla koleżanki znalazłam w moim magicznym pudełeczku (gdzie trzymam wszystkie koraliki, żyłki, zapięcia) łańcuch do spodni. Stwierdziłam a gdyby zrobić z ciebie naszyjnik... Najpierw przymierzyłam, ale ozdoby, które przy nim były zdecydowanie nie pasowały mi. I tu z pomocą przyszedł tata z kombinerkami. Pewnie jak bym sama je wzięła do rąk to moje palce nie były by całe xD Odpięliśmy wszystkie ozdoby, ale łańcuch nadal był za krótki, wiec stwierdziłam, że zrobię przedłużkę z małych łańcuszków, które były przy ozdobach. Ścigałam jedno zapięcie, które zastąpiłam kółeczkiem i gotowe. Byłam przeszczęśliwa jak już był gotowy. To, co pozostało po pierwotnym łańcuchu, wykorzystam do innych pomysłów handmade. Polecam to świetna zabawa ;)


10 komentarzy:

  1. No no super;) Masz wizje ;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :)
    Chciałąbym taki...

    ann-anuula-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bez tych ozdób faktycznie wygląda lepiej :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. coś z niczego, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P