Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 18 marca 2014

Art lovers

Niedawno na blogu pokazywałam Wam rysunki Kamili. No i znowu postanowiłam zrobić taki artystyczny post. Kamila stworzyła bardzo fajną stronkę inspirującą do malowania, rysowania. Chociaż ja nie umiem rysować, to i tak uwielbiam mieć masę rysunków w pokoju.
Co tam zobaczycie?
Masę rysunków, zdjęć oczywiście wszystko związane z sztuką.
Możecie także wysyłać do nas w widomości prywatnej (na facebooku) swoje dzieła. A jeżeli nie macie facebooka a chciałbyś/chciałabyś, aby twoje dzieło znalazło się tam napisz do mnie: asia.mania3@spoko.pl

facebook.com/artxlovers



9 komentarzy:

  1. fajny mix ;D obserwujemy? Czy się w to nie bawisz ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Super z dwóch powodów :D
    1. bo koleżanka ma wielki talent jak na mój gust !
    2. bo pomagasz koleżance w reklamie, to miłe :)
    super! :))

    pozdrawiam cieplutko!
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stronka!

    może skusi Cię moja tarta pomarańczowa? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe <3
    ma talent :) super

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P