Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 30 marca 2014

Bez komputera

Wczoraj nie miałam jak napisać notki, ponieważ po pierwsze tata miał jakiś montaż i musiał mi zabrać laptopa, a po drugie sprzątałam dom, bo moja mama miała urodziny. Teraz niestety muszę usiąść do nauki, ale już wieczorem czeka na mnie "Project Runway".
Ostatnimi czasy, choć pogoda za oknem jest cudowna, to mój humor się psuje. Nawet nie mam jak iść na zakupy, bo zbieram na prawo jazdy, a w dodatku to, co jest w galeriach totalnie nie przypada mi do gustu. Może wybiorę się do sh z koleżanką.  Najchętniej uciekłabym od szkoły w jakieś ciepłe kraje, nad ocean, do kelnera, który będzie podawał mi to, co chcę. Zdecydowanie potrzebny mi jest długi odpoczynek.


Przez mój humor, brakuje mi pomysłów na posty :< 
Piszcie w komentarzach, o czym chcielibyście poczytać ;)

10 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz :) Poklikasz u mnie w linki w ostatnim poście ?:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, też oglądam Project Runway :D
    Śliczny blog :>

    http://acid-mxnds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu oglądam "Project Runway" ,bo nigdy na czas nie mogę się ogarnąć. ;d

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mogę trafić na ten program, zawsze zapominam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome outfit xx
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) !
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Długi odpoczynek zawsze by się przydał:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P