Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 10 marca 2014

Bielizna

W drugim odcinku „Projektu Runway” projektanci mieli za zadanie uszyć seksowną bieliznę. Tym razem nie musieli biegać po sklepie budowlanym, a dostali 5 minut na wybranie dwóch kostiumów w magazynie strojów do programu „Taniec z Gwiazdami”. Gościem specjalnym i członkiem jury była stylistka Dorota Williams, która dbała o wizerunek sceniczny gwiazd tanecznego show.

Wyczekiwałam na ten odcinek długo, ponieważ strasznie mnie interesowało, z czego powstanie bielizna i jak będzie wyglądać. Dziś już tak się niecierpliwiłam, że aż oglądnęłam wszystkie zwiastuny i urywki z programu. Przez to wszystko polski poszedł całkowicie w odstawkę.

Zauważyłam, że po raz kolejny na moim podium znalazło się dwóch projektantów z poprzedniego odcinka. Nie są moimi faworytami, ponieważ długo zastanawiałam się nad wyborem.  Większość projektów strasznie mi się podobała no, ale trójkę trzeba wybrać. Sama się z siebie śmiałam, że znowu wybrałam tych samych xD

Zaskoczeniem było to, że projektanci nie pracowali z modelkami wybranymi w pierwszym odcinku, a od początku je wybierali. No i żal mi tych, które niestety z odcinka na odcinek odpadają.

Bielizna jak bielizna, trudno mi było ją ocenić. Sama nie odważyłabym się tak przejść po wybiegu, wiec podziwiam te modelki. Wszystkie trzy projekty, które wybrałam są czarne, zdecydowanie ten kolor przemawia do mnie. Wyraża ten seksapil. Co tu dużo mówić, przedstawiam Wam, kto według mnie był najlepszy.

Zapomniałabym napisać, że w tym odcinku projektanci dostali zadanie dodatkowe. Okrycie wierzchnie wykonane z męskiej marynarki.


Projekt Liliany
Zauroczył mnie cały projekt, nie był to stanik i majtki, a jak to sama projektantka powiedziała (o ile czegoś nie przekręciłam) trójwymiarowe body. Zdecydowanie urzekło mnie to. Czy ubrałabym to pod np. sukienkę. Nie wiem, ale myśląc o tym, jako o stroju kąpielowym, albo jakimś scenicznym strojem, to zdecydowanie jestem na tak.  Zapomniałabym, ten dodatek na oczy był strzałem w dziesiątkę.


Projekt Jakuba
Jego projekt interesował mnie już po tym jak oglądnęłam któryś z urywek programu. Znowu najbardziej urzekły mnie ozdoby. Nie wiem, czemu, ale w jego projektach detale grają główne skrzypce.  Okrycie z marynarki też idealnie dopasowane było do całości.  Czy bym ubrała, bez problemu, ale musiałabym wtedy zrezygnować z tego „trenu”.


Projekt Doroty
Po wejściu modelki na wybieg byłam bardzo ciekawa całości. Bieliznę zaprezentowała cudnie, wiec tu wielki plus dla samej modelki. Co do bielizny, nie wiedziałam do dokładnie Dorota wybrała, choć nie przekonuje mnie masa świecących się cekinów, koralików itp., tak w tym przypadku, cały komplet był idealny. Czy ubrałabym? No jasne!


To do następnego odcinka.

7 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post ;) Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne :) Będę niezmiernie wdzięczna :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę oglądać na internecie 2 odcinek!Zaciekawiłaś mnie tym programem^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu nie obejrzałam!Cały czas zapominam!Ahh ta moja skleroza ;)
    Ale super,że jest ktoś kto opisuje odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie projekt Jakuba najładniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam ^^

    Pozdrawiam serdecznie !
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej mi się podoba drugi :)

    Zapraszam do siebie na konkurs: http://drugsareheaven.blogspot.com/2014/03/rosewholesale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam tego odcinka. Projekty fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P