Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 27 marca 2014

Black leather leggings

Wczoraj mieliśmy tylko cztery pierwsze lekcje a potem na 12 pojechaliśmy do kina z okazji święta szkoły. Usadzić na sali cała szkołę, to był wyczyn, zwłaszcza, że klasy siadały tam gdzie chciały. Film, jaki oglądaliśmy to ‘Jack Strong’, ale nie teraz tu o nim.

Ubrałam się wygodnie i luźno, pogoda dopisała więc mogłam się zdecydować na mój cieniutki płaszczyk i ukochane conversy. Do tego sweter, który ma już chyba z 7 jak nie 8 lat i koszula z obciętymi rękawami z Levis’a. No i zapomniałabym pierwsza stylizacja na blogu z moimi nowymi legginsami!

Zdjęcia są robione telefonem, ponieważ nie miałam przy sobie aparatu, a że Maciek kończył lekcje wtedy, kiedy ja kino postanowiliśmy udać się na spacer do parku.






| płaszcz – sh | sweter – sklep w Wiedniu | kamizelka – Levi’s |
| legginsy – prezent | trampki – converse |
| zegarek – Geneva | bransoletki – Lokaah |

*na zdjęciu widać moja cudowna szynę - mój palec jeszcze przez 5 tygodni będzie w szynie, ponieważ był złamany

9 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    a film też oglądałam z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie. Współczuję tej szyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweter i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny outfit. :)
    Jakie włosy. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. cute look xx
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)

    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://www.malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P