Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 13 marca 2014

Czarna skóra

Niedawno w mojej szafie pojawiła się nowa spódniczka. Długo wyczekiwana. Odkupiłam ją od koleżanki o wiele taniej niż jakbym kupowała w galerii. Jestem z niej bardzo zadowolona. Tylko jak zwykle wszystko jest na mnie ciut za szerokie i musze albo wszyć do niej gumkę albo coś wykombinuję. Przez to ze jest za luźna, nie chcę się trzymać tak wysoko jak ja chcę i wygląda jakby była za długa. Nie ma, co ja zawsze coś wymyślę. 
Ubrałam ja pierwszy raz na 18-stkę mojej kuzynki, pewnie już widzieliście na zdjęciach. Do tego biała koszulka, czarne szpilki i złoty naszyjnik, ponieważ z tyłu spódnicy jest złoty zamek ^^ 


13 komentarzy:

  1. black & white :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?ref=ts&fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację,śliczna spódniczka.Ciekawie skomponowałaś ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie sie w niej prezentujesz :)

    Pozdrawiam :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie spódniczki, ale w mojej szkole strasznie dużo dziewczyn ma właśnie takie skórzane spódniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyka, a świetnie wygląda:)
    larcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spudniczka!!
    Jesteś Bardzo ładna! Widze, że wkładsz dużo pracy w bloga
    Co powiesz na obserwację za obserwację?Daj znać u mnie
    http://ula-ulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódniczka!!!
    Bardzo fajny zestaw świetnie wyglądałaś:)

    Co powiesz na obserwację za obserwację?Daj znać u mnie
    http://ula-ulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P