Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 25 marca 2014

DIY films

Dawno nie było pomysłów internetowych na DIY. A dlaczego, to ja już sama nie wiem. Chyba za bardzo wpędziłam się w opisywanie mojej codzienności i zapomniałam o tych postach. Ale dziś tak inaczej, bo zamiast zdjęć znalazłam pięć filmików z świetnymi pomysłami. Czy coś z tego sama wykorzystam, może kiedyś tak. Ale przecież nie wszyscy mamy takie same pokoje czy gusta. 
Filmiki są głównie po angielsku, ale teraz coraz mniej osób nie rozumie angielskiego. Ale nawet ja mam czasami problemy - przyznaję. Starałam się wybrać takie gdzie jak nie wiecie, o czym ktoś mówi, to zobaczycie i wiadomo, jak co robić. 






W komentarzach piszcie co myślicie o takich pomysłach handmade ;)

3 komentarze:

  1. dekoracje z drugiego filmiku najbardziej mi sie podobaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam rzeczy robione recznie, moze nie wlasnorecznie, ale recznie tak :) otatnio proboje robic wlasna bizuterie, no coz bedzie mozna ogladac w moich kolejnych stylizacjach :)
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P