Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 17 marca 2014

Kolekcja na rok 2054 wiosna-lato !

W trzecim odcinku projektanci mieli za zadanie stworzyć kolekcje na rok 2054. Tym razem nie każdy odpowiadał za siebie, przynajmniej nie indywidualnie, a pracowali w grupach. Nawet zapisałam sobie, kto należał, do jakiej grupy.
Grupa Mility: Natalia, Monika, Dorota, Ola
Grupa Jakuba: Serafin, Maciek, Arleta, Piotrek, Liliana
Jako że Liliana w ostatnim odcinku wygrała, tak teraz dostała szanse wyboru, do której grupy chce trafić. Na początku sama nie wiedziałam, co wybierze, ale po krótkim namyśle obstawiałam grupę Jakuba. Jak sama powiedziała, pasują do siebie pod względem wizualnym projektów.
Długo zastanawiałam się jak Piotr odnajdzie się w pracy grupowej. Nie chce tu go potępiać, ani nic, bo nie o to mi chodzi w moim opisywaniu programu. Ale chyba każdy przyzna, że jego projekty to „przerost formy nad treścią”.  Ale moim zdaniem znalazł się w odpowiedniej grupie, ponieważ pomogli mu zrobić coś w jego stylu, ale tak by wszystko pasowało do reszty grupy.

Co musieli zrobić?
Jak już pisałam. Kolekcja na sezon wiosna-lato rok 2054. Ciekawie, sama się zdziwiłam.  A do tego ich „materiałem” były parasole.  Myśląc o tym, co będzie za 40 lat, to materiał na sukienki był trafnym wyborem, ale nie banalnym.
Zapomniałabym, że gościem specjalnym była kostiumograf - Dorota Roqueplo.

Co do mojego wyboru.
Zdecydowanie bardziej przemówiła do mnie grupa Jakuba. Kolory, projekty i wykonanie, bardziej wkomponowało mi się w przyszłość. Tu zgadzam się z jurorami – minimalizm = przyszłość.
Grupa Mility nie była też najgorsza, pomysł mieli dobry, ale dla mnie jeden strój zmieniający się w cos innego to nie to. Jednak cenie sobie to żeby np. po ciężkim dniu w pracy przebrać się w coś świeżego, a nie chodzić w jednej rzeczy cały dzień.


To teraz czas na moją trójkę!

Kreacja Serafina
Gdy modelka wyszła na wybieg nie byłam do tego stroju do końca przekonana. Ale gdy zobaczyłam tył od razu się w niej zakochałam. I mogę śmiało powiedzieć, że z chęcią chciałabym taki płaszcz w swojej szafie. Zdecydowanie te zielone wstawki idealnie się tu wpasowały, i aż trudno uwierzyć, że jest to zrobione z parasola.

Kreacja Liliany
Cudna biała prosta sukienka i wstawka zielona, czyli to, co łączy cała kolekcję. Przez ten program zakochałam się w sukienkach minimalistycznych, takich jak ta. Do tego ta fryzura i makijaż – cudo.


Kreacja Piotra
Nigdy nie przypuszczałam, że coś z jego projektów mi się spodoba. A jednak musze się ugryźć w język, bo jego sukienka także pasuje do mojego stylu i z chęcią bym ją kupiła. Także widzę w tym projekcie Piotra, ponieważ ten „plaster miodu” na dekolcie bardzo ładnie się wkomponował. Strój idealnie wkomponował się w całą kolekcję.

To do następnego odcinka.

7 komentarzy:

  1. hahah, a ja chciałam ci napisać, że cyferki się pomyliły do 2014 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie wciągnął mnie ten program, możliwe że to przez anje rubik której nie cierpie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilianny najlepsze według mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten program^^

    OdpowiedzUsuń
  5. przegapiłam ten odcinek, musze nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P