Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 26 marca 2014

New in!

Kolejny post z nowościami, trochę się ich uzbierało, bo za pisanie tego postu zbierałam się miesiącami. Ale chyba lepszy jest jeden większy post niż masa małych ;)

Bransoletka
Dostałam ją od Maćka na dzień kobiet. Wypatrzyłam ja sobie już dawno dawno i zastanawiałam się, kiedy ja kupię. Jednak Maciek był szybszy i mnie wyprzedził. Nigdzie się teraz bez niej nie ruszam ;)

 Etui
Prezent także od Maćka, ale tym razem na Walentynki. Tak potrafiłam od walentynek zbierać rzeczy do tego postu ^^. Etui sprawdza się znakomicie, tyle wiem, że było z allegro. Jest całe gumowe wiec nie ryzuje telefonu. I ta urocza sówka ;)

Naszyjnik
Mogliście go już nie raz zobaczyć w moich strojach, które pojawiły się na blogu. Jestem nim strasznie zauroczona. Kołnierzyk i do tego złoty, – czyli to, co było mi potrzebne. A najlepsze jest to, że zapłaciłam za niego jedyne 5.99 Ponieważ trafiłam na przecenę.

Pędzel
Kupiony, ponieważ mój stary pędzel postanowił wyłysieć. Od razu, gdy go chwyciłam, poczułam, jaki jest milutki. Jest bardzo wygodny. Kupiony w drogerii natura za około 12 zł.

Puder-mus essence
Namówiła mnie do niego koleżanka, a że akurat mój stary puder się kończył stwierdziłam, że czemu by się nie skusić teraz na to. Jest bardzo wydajny i nie potrzeba go wiele.  Idealnie rozprowadza się na skórze, ale tu nie poradziłabym sobie bez pędzla- ze względów praktycznych jak i higienicznych. Cena około 16 zł w drogerii natura.

Aparat
Jest to prze urocza skarbonka, która także dostałam na dzień kobiet od Maćka. Oczywiście ja nie używam tego, jako skarbonkę, a jako ozdobę na półkę. Obok geograficznych książek i globusa wygląda uroczo. Znaleziona w empiku.

Spodnie
Gdy je dostałam nie mogłam uwierzyć w to, że mój dziadek je wypatrzył. Znalazł dla mnie rzecz z mojej listy must have. Może nie były na samej górze, ale planowałam je kupić. Są bardzo wygodne i już nie raz w nich byłam.

Wazelina
Zdecydowanie najlepszy zakup kosmetyczny ever! Wazelina w tym przypadku czekoladowa firmy FLOS_LEK. Zdecydowanie polecam. Usta są nawilżone, miękkie i nie pękają.

  Przepraszam, za  jakość paru zdjęć, ale mój aparat ostatnio uwielbia się ze mną droczyć i gubić ostrość.

8 komentarzy:

  1. Jednak co dziadek to dziadek;P
    www.high-heeled-view.blogspot.com
    <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik ! :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna ta pierwsza bransoletka *.* Widzę że jesteś Potterhead :) Ja też ^^
    Pozostałe rzeczy też super ;)

    Pozdrawiam
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P