Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 24 marca 2014

Projekt marki Simple

Czwarty odcinek przyniósł wiele niespodzianek. Projektanci stanęli przed zadaniem stworzenia projektu do kolekcji wiosna-lato 2014 marki Simple. Stworzyć projekt, który trafi do sprzedaży, nie powiem takie zadanie by mnie przerosło. Ale po tym, co widziałam z lekkimi problemami, ale wszyscy poradzili sobie znakomicie.

Tym razem dostali normalne materiały i dodatki, ale był mały haczyk, mogli wziąć tylko po 4m materiału. A wszyscy wybierali z pracowni projektów Simple.

Gościem specjalnym była główna projektantka marki Simple - Weronika Pietras. Gdy ja przedstawiali w pamięci utknęły mi słowa „ukończyła ASP”, to dało mi wiele do myślenia, ponieważ nadal szukam, co chcę robić w przyszłości.

Co do projektów. Mieli stworzyć strój dla kobiety nowoczesnej.  Wszyscy mieli znakomite projekty, wiele rzeczy naprawdę przypadło do mojego gustu i stylu. Szczerze miałabym problem na miejscu Weroniki z wyborem zwycięzcy.


Moja trójka:

Projekt Macieja
Zwycięski projekt. Zastanawiam się czy nie polować na tą bluzkę, ponieważ strasznie, ale to strasznie mi się podoba. Spódnica też niczego sobie i choć jurorzy powiedzieli, że razem to nie wygląda najlepiej, to ja bym to tak zestawiła.  Ogólnie idealnie wpasował się w markę Simple.


Projekt Doroty
Sama nie umiem opisać dokładnie, co mi się w nim podoba. Urzekł mnie w całości. Nie umiałam bym tego rozdzielić. Chociaż jedna jedyna rzecz bym w nim zmieniła, nie tak duży dekolt, albo po prostu ubrałabym coś pod spód.  Spódniczka i płaszcz, świetne połączenie.


Projekt Serafina
Chociaż kolor spodni do mnie nie przemawia, to gdyby był czarny kupiłabym cały zestaw. Bluzka jak w projekcie Macieja była główną atrakcją projektu.  Na pokazie przeszkadzała mi fryzura modelki, może i pasowała, ale ja bym się na to nie zdecydowała.


To do następnego odcinka.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam posty o tych odcinkach, czekam na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba projekt Doroty. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy projekt podoba mi się, choć spódniczka mogłaby być troche dłuższa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam jeszcze żadnego odcinka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny był ten odcinek ♥
    zwycięski projekt najbardziej mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ogladałam;p
    U mnie nowa notka, wpadniesz i skomentujesz? ;-))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy projekt najlepszy ! <3
    Zapraszam również do mnie, u mnie nowy post pt. " Każdy z nas ma własną wartość" http://zulka-zuulka.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P