Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 23 marca 2014

Spring

Przez ostatni tydzień totalnie nie miałam czasu. Musicie mi wybaczyć, ale miałam masę nauki. Dodatkowo wszyscy marudzą na temat matur, studiów, że aż odechciewa się żyć. Ale przecież jeszcze rok, no oczywiście, że teraz jest najlepszy czas żeby zacząć się uczyć przedmiotu, który nie jest w moim rozszerzeniu, no, ale przecież każdy musi mieć też chwilę namysłu.
Pogoda wyjątkowo nas rozpieszcza, dziewczyny wyciągają spódnice, sukienki, a chłopcy krótkie spodenki. Ale nie możemy zapomnieć o tym, że jest jeszcze marzec.




A teraz zabieram się za odpisywanie na Wasze komentarze :)

9 komentarzy:

  1. U mnie też jest bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio polubiłam spódnice i coraz częściej ją zakładam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś akurat jest zimno i brzydko,ale wczoraj było cieplutko i wgl.fajnie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za przedmiot? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociło mi tu o przedmioty których nie mam rozszerzonych, np. biologia,chemia, fizyka.

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P