Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 3 marca 2014

Sukienki wieczorowe

Wczoraj zaczęłam oglądać nowy program na TVN. Na pewno musieliście o nim słyszeć. Jak wiecie moim hobby jest moda. Nie okazuje tego na blogu, ale w życiu codziennym zajmuje 60% mojego wolnego czasu. Moglibyście się doczepić, no bo może moje stroje nie pasują do obecnych trendów, ale swój styl nie opieram na tym co jest na czasie, a na tym co mi się podoba. Dobra ale wróćmy do tematu. Po oglądnięciu jednego odcinka jestem zauroczona programem, i kolejnym skrytym marzeniem jest wziąć w nim udział. Oj i tak się nie spełni, ale czy nie można marzyć. Postanowiłam wkręcić do bloga nutkę tego programu. Już wybrałam trzy projekty które na prawdę zaszokowały mnie, oczywiście pozytywnie. Wykonanie ich może wydawało się niektórym łatwe, ale dla mnie było by to cięższe od klasówki z fizyki - a wszyscy wiedzą jakie one potrafią być trudne. Mam nadzieję że mój nowy pomysł na posty okaże się być udanym i ja będę sumiennie i dokładnie wszystko opisywać.
Dlaczego wybieram trzy które mi się podobają?
Bardzo nie lubię kogoś krytykować, zwłaszcza pod aspektem stylu. Nie lubię jak ktoś się mnie czepia, dlatego staram się sama tego nie robić. A jak już mam kogoś krytykować to robię to tak aby to było delikatnie, albo żeby nie wyczuł tego ze mi się jego dzieło nie podoba.  Trzy – dlatego że wyznaczam moje osoby na podium. Oczywiście to nie oznacza że tylko te trzy projekty mi się podobały, bo może być tak że wszystko mi się podobało, ale przyznajmy się każdy zawsze wybiera to najlepsze.

No to co do dzieła :)



Kreacja Doroty
Jej sukienka zaczęła mnie interesować już po tym jak weszli do sklepu budowlanego. Zastanawiałam się co wybierze i jaki efekt uzyska. Ostatecznie powaliła mnie na kolana. Sama chciałabym mieć w swojej szafie taki projekt, może nie koniecznie z takiego materiału. Z tego co pamiętam użyła do tego dywaników, (niestety mądra Asia zapomniała zapisać z czego były sukienki :<) do tego błyszczące łańcuszki. Jak dla mnie idealne połączenie wszystkiego.



Kreacja Natalii
Prostota, to było pierwsze słowo po tym jak ujrzałam ta sukienkę. Nie dziwię się że Natalia wygrała pierwszy odcinek. Jej sukienka nie dała po sobie poznać że jest z ceraty i zasłonki do prysznica. Faktura sukienki, kolor i te prześwitujące elementy - cud, miód i orzeszki. Nie spodziewałam się że coś takiego zobaczę i to w pierwszym odcinku... Oby w sklepach pojawiła się podobna sukienka!



Kreacja Jakuba
Sukienka dl odmiany ciemna. Na początku nie myślałam że to mi się spodoba, ale po tym jak przed wyjściem nałożył długi ozdobny łańcuch, jak to mówią szczena opadła mi do samej podłogi. Wtedy sukienka miała dla mnie "to coś".  Chociaż bardzo nie lubię przy szyi mieć golfu, to ta sukienka sprawiła, że jednak golf może być czymś ładnym.



Mój post nie ma na celu faworyzować jakiegoś projektanta. W następnych postach może się pojawić zupełnie inna trójka. Jak dla mnie w pierwszym odcinku podium zajęli Dorota, Natalia i Jakub.
To do następnego odcinka.

*Przepraszam za wielkość zdjęcia, ale w momencie powiększenia go do "bardzo duży" był to jeden wielki piksel, a internet nie zaoferowal mi zdjęć o większej rozdzielczości ;(

6 komentarzy:

  1. Nie oglądam TV,więc nawet nie wiedziałam,że taki program istnieje,ale zaciekawiłaś mnie nim.Świetne projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego programu :) ale muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nie wiedziałam, że jest nowy program ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne <3

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A miałam zamiar pooglądać ten program...:)
    Śliczne projekty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, te 3 projekty były najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P