Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 2 marca 2014

The best cousin!

Z soboty na niedziele byłam na osiemnastkowej imprezie. Moja ukochana kuzynka, którą już nie raz widzieliście na blogu, skończyła 18! Jejku, ale ją postarzam.... No, ale i tak mocno ja kocham <3
Impreza była świetna, odbyła się w małym klubie. Nie było masy osób tylko najbliższe grono. I to jest cudowne - nie masa znajomych, z którymi mówię sobie tylko suche "cześć", a najbliżsi znajomi i przyjaciele. Atmosfera była cudowna, każdy z każdym gadał, śmiał się i rozmawiał. Nawet właścicielka była zachwycona, że jest młodzież, która bez robienia bydła umie się tak świetnie bawić. Jak i dla mojej kuzynki jak i dla mnie była to ważna impreza - jakby ktoś nie wiedział traktuję Anetę jak moją rodzoną siostrę. Chciałam, aby wszystko się udało i starałam się jej jakoś pomóc w tym wszystkim ;)
A teraz zostawiam Was z kilkoma zdjęciami ;)




 
No i nie obyło się bez lania pasem, jak tradycja to tradycja.. Już się boje zemsty w listopadzie. 

8 komentarzy:

  1. Widzę, że fajna impreza była :-) Zapraszam do mnie: http://dolinakonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To Spełnienia Marzeń dla kuzynki.! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.Widać,że impreza udana^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! masz duzo takich fajnych kuzynek??? ktore sa dla ciebie jak siostry??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wiele kuzynek, ale Anetę traktuje jak siostrę, kuzynkę i przyjaciółkę w jednym.

      Usuń
  5. Kiedy u mnie był okres osiemnastek też wszystkich 'lałam',a później bałam się zemsty na mojej 8nastce w listopadzie, ale na szczęście jakimś cudem obyło się bez klapsów, bo wszscy o nich zapomnieli :D Więc się nie martw!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P