Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 9 marca 2014

W domu

Wczoraj nie miałam jak napisać, ponieważ mój laptop był schowany, złożony i nie miałam siły go rozpakować, a dodatkowo jeszcze przyjechał Maciek, a potem pojechaliśmy do mojej kuzynki.
Co do fotorelacji o Warszawie, jest masa zdjęć i oczywiście wszystkie chciałabym Wam pokazać. Ale oczywiście najpierw muszę wziąć je od koleżanek, ponieważ robiłam zdjęcia nie tylko swoim aparatem. Jak będzie wyglądać fotorelacja to nie wiem, nie chce opisywać masy rzeczy, ponieważ sama nie pamiętam wszystkiego co mówił przewodnik. Może jakiś mały filmik.... Sama nie wiem, na pewno postaram się to zrobić tak żeby Wam się spodobało ;)


7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog :). Warszawy osobiście nie lubię. To łądne miasto, ale wszyscy się tam śpieszą, gonią za czymś. Nie moje klimaty. Z drugiej strony nikt się nie zna, jednocześnie nikt ne wtrąca się w swoje sprawy. Duże miasto ma plusy i minusy. Daj znać, jak będzie fotorelacja!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) www.zapas-optymizmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tu u Ciebie! Piękna fotografia, kiedy będzie więcej ?
    I chciałabym skorzystać jako, że już tu jestem i zaprosić Cię do zalOoOokania do mnie :) jeśli byś chciała zostać na dłużej byłoby mi niezmiernie miło :) w tym stopniu, że bym się odwdzięczyła z wielką radością!
    miłego tygodnia, nareszcie przyszła wiosna!!!! :))))))))))))

    pozdrowienia z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P