Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 16 marca 2014

W nowym towarzystwie

Kolejna impreza, zaczyna się to robić śmieszne, bo pisze tylko o kolejnych imprezach xD No, ale cóż, raz się żyje.
W sobotę razem z Maćkiem poszłam na 18-ste urodziny Weroniki. Poznałam ją już dosyć dawno przez Maćka. Urodziny były świetne. Poznałam masę sympatycznych osób. Wszyscy znaleźli wspólny temat. Najlepszym punktem imprezy była uwaga: GRA PLANSZOWA. Masa zadań między innymi takie jak śpiewanie przez okno sto lat, albo dawanie klapsów solenizantce. Żałowałam, że musiałam zbierać się tak wcześnie, bo najchętniej zostałabym do białego rana. 



Po naszych uśmiechach widać, że wszyscy się świetnie bawili :D

8 komentarzy:

  1. musiało być super, widać to na zdjęciach!!!

    zapraszam na ciekawe, szarlotkowe, pankejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że impreza się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że się dobrze bawiłaś ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. impreza za imprezą, jak szaleć to szaleć :D
    widać ze świetnie sie bawiliście :3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że się dobrze bawiłaś^^

    OdpowiedzUsuń
  6. korzystaj z imprez póki można! :D to najlepsze co może być.

    chciałam poinformować o tym, że zmieniłam nazwę bloga:
    www.bezpiecznaa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Imprezuj ile się da:) potem czasu nie będzie;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P