Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 5 marca 2014

Warszawa

Pewnie już siedzę w autokarze, ponieważ o 5.45 wyjechałam na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Niestety nie będę mieć tam laptopa, tylko telefon. Postanowiłam że zrobię wielką fotorelację z tej podróży.
Dziękuję za wszystkie komentarze, na wszystkie odpowiem po powrocie <3


Zdjęcie z telefonu, ponieważ przez piakowanie nie miałam czasu włączyć laptopa.

8 komentarzy:

  1. Ja też mam 3-dniową wycieczkę do Warszawy,ale dopiero w czerwcu.Udanego wyjazdu^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu i życzę udanej wycieczki! Zawsze chciałam pojechać do warszawy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog :) Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście. Staram się o współpracę, na której mi bardzo zależy. Twoja pomoc jest mi bardzo potrzebna :) A może obserwujemy? :) Daj znać u mnie.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy fotorelacja?;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P