Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 11 marca 2014

Zabiegany dzień

Dziś w szkole do 18. Jednak tak późna godzina męczy, chociaż miałam na tą 12, to i tak pojechałam na 10 na dodatkowy angielski.
Nauczyciele się rozkręcają i sypią sprawdzianami jak z rękawa. Sama nie wiem jak to wszystko pogodzę. Dlatego zostawiam Was z widokiem z okna mojej szkoły i lecę do nauki ;<


Uwielbiam siedzieć pod oknem i od czasu do czasu popatrzeć na Kraków. Idealny sposób na oderwanie się z lekcji chodź na chwilę, zwłaszcza teraz, gdy świeci słońce nie da się wysiedzieć na lekcji.

9 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam takie widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że ja za oknem nie mam nic ciekawego w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. my mieliśmy jeden rtydzień masakrę ze sprawdzianami teraz jest lajcik :)
    zobaczymy po rekolekcjach, może się rozkręcą :/

    Zapraszam Cię na konkurs od rosewholesale: http://drugsareheaven.blogspot.com/2014/03/rosewholesale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam to samo, bo matura. Ciągle jakieś sprawdziany, głowa odpada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam siadać koło okna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już na szczęście szkołę mam z głowy <3

    zapraszam na pesto z rukoli!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie łam się, za 3 miesiące już wakacje :) każdy dzień nas do nich przybliża!
    Fajny w sumie ten widok, w Krakowie nigdy nie byłam, może jak przyjadę do Polski to zajrzę tam :)
    dziękuję za milutki komentarz u mnie :) może jednak zaobserwujemy zeby łatwiej było wracać nam na nasze blogi i utrzymywać kontakt :)? Daj mi znać jeśli się zgodzisz i odrazu się zrewanżuję
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii

    ps: wyobraź sobie skoro w Hiszpanii i mamy tu 20 stopni już jak uczniowie wytrzymują siedzenie w tak piękną pogode i co dzień pogoda się poprawia :)

    buśka i nosek do góry!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P