Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 1 kwietnia 2014

Closed forever!

Niestety muszę z przykrością stwierdzić, że likwiduję bloga. Mam zbyt dużo spraw na głowie związanych z szkoła a zwłaszcza z maturą. Niestety nie mogę już poświęcać tyle czasu na prowadzenie bloga. Zaczynam ostrą naukę do rozszerzonej matury z polskiego, matematyki i angielskiego. Blog, a zwłaszcza komputer musi iść całkowicie w odstawkę. Niestety, sama żałuję, ponieważ te dwa lata zapisane tutaj będą najlepszymi wspomnieniami i prywatnym pamiętnikiem.

Oczywiście w miarę dostępu i wolnego czasu będę się starać odwiedzać Wasze blogi ;)

Buziaczki :*


No to teraz mówić:, kto dał się nabrać i zapomniał, że dziś Prima Aprilis? 

*przez mój mały żarcik fotorelacja z marca pojawi się jutro. :)

6 komentarzy:

  1. JA SIĘ NABRAŁAM PRAWIE :D
    ale jedno Ci poradzę- na maturze rozszerzonej z polskiego zdaje się na intuicję i pisz co Ci przyjdzie do głowy! byle mądrze i składnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze przyznać że dałam że wkręcić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahaha. mistrz.! :*
    nieźle mnie nabrałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaa wiedziałam że sobie żarty z nas robisz :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P