Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Dorota Wellman i Marcin Prokop

Odcinek dziewiąty był dla mnie dość śmieszny. A powodem tego było to, że wystąpili w nim moi ulubieni prowadzący z programu „Dzień Dobry TVN” - Dorota Wellman i Marcin Prokop. Projektanci musieli uszyć dla nich strój do programu.  Pracowali w parach, dlatego że Jakub wygrał ostatni program to wybrał, z kim chce pracować i stworzył pozostałe dwie pary:

Jakub – Liliana
Milita – Maciek
Piotr – Natalia


Tym razem były trzy komplety, dlatego postanowiłam opisać każdy komplet. Oczywiście kolejność będzie od najlepszego do najgorszego.

Projekty Liliany i Kuby
Prosto i na temat : pomysł na zrobienie dla Doroty sukienki był genialny. Jednak porównanie Natalii, że ta sukienka wygląda jak pingwin było bardzo trafne. Ale sukienka na niej nadal mi się bardzo podoba. Strój Marcina też niczego sobie, chociaż jak dla mnie trochę nieprzemyślany. Marynarka jest za krótka i jto bym w sumie zmieniła, no i dla wygody Marcina szerokość spodni.




Projekt Natalii i Piotra
Zacznę od stroju Marcina, ponieważ jak dla mnie był idealny. Strasznie mi się spodobał. Wyglądał w tym idealnie. Co do Doroty ta szmatka/chusta czy cokolwiek to było, bo nawet nie wiem jak to nazwać, była beznadziejnym pomysłem. Gdyby poprawić strój Doroty to może oni byliby najlepsi.


Projekt Mility i Maćka
Malowanie ścian, to pierwsze, co mi się rzuca na usta.  W tych strojach widzę ich podczas programu budowlanego, gdy razem próbują pomalować ściany, ale jednak chlapią w siebie farbą. Nic innego tu nie mam do powiedzenia.


To do następnego odcinka ;)

4 komentarze:

  1. moim faworytem jest Kuba, uwielbiam go i jego projekty, Maciek tez radzi sb calkiem niezle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze to w końcu obejrzeć :DD
    tym razem projekty bardzo mi się podobają (może oprócz tego pomarańczowego xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytam bo musze obejrzeć dopiero :D

    zapraszam na proste ciasto! jabłkowe! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P