Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 6 kwietnia 2014

Memories of March 2014

Przepraszam za tak późne opublikowanie tego postu, ale byłam w piątek na wyrywaniu zęba i dopiero dziś odpaliłam komputer i miałam na tyle siły w sobie, aby to wszystko napisać.
Nie będę już przedłużać… Przedstawiam Wam, jaki miałam marzec…

Project Runway
Właśnie w marcu rozpoczęłam pisanie notek odnośnie nowego programu na TVN. Nawet nie wiecie jak jestem z tego mojego pomysłu zadowolona. Spodobało mi się taki pisanie recenzji, nawet, jeżeli nie znam się na tym jakoś super.


Warszawa
Wreszcie zrobiłam film odnośnie warszawy. Zdjęcia starałam się poukładać w miarę chronologicznie i tak abyście czuli się na wycieczce objazdowej po Warszawie. Co mogę jeszcze o tym mieście powiedzieć. Stare miasto podbiło moje serce, a i jeszcze Muzeum Powstania Warszawskiego i Centrum Nauki Kopernik. Widok z pałacu kultury jest świetny, ale byłam zawiedziona, że nie mogłam wyjść po schodach, albo zejść na dół. Ogólnie trochę napięty grafik mieliśmy, ale wycieczka niczego sobie.


18 Weroniki
W marcu byłam także na 18-stce przyjaciółki Maćka. Zabawa była super, poznałam masę ludzi. Ale o tym Wam już pisałam ;)


Nowości
W marcu przybyło do mojej szafy najwięcej rzeczy. Jestem z nich strasznie zadowolona ;)


9 komentarzy:

  1. mi tez duzo nowosci w marcu przybylo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie marca!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkałam 2 lata w Warszawie, ale nie zdążyłam niestety zobaczyć CNK- mam nadzieję, że jeszcze nadrobię zaległości. Ale Muzeum Powstania Warszawskiego uwielbiam. Wielki respect dla projektantów tego muzeum. Ogromne wrażenie robi.

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miałaś udany marzec. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Project runway <3 kocham

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik i fajne podsumowanie miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. project runway <3

    zapraszam na nietypowe połączenie klusek śląskich z curry! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ciekawie minął miesiąc:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P