Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Pasować do makijażu Maybelline

Odcinek ósmy był bardzo ciekawy. Projektanci stanęli przed zadaniem zaprojektowania kreacji pasującej do makijażu Maybelline, którego hasłem jest „Be What You May Be”. Każdy projektant miał inne zadanie, zależało to od napisu na koszulce wybranej modelki.

Liliana – You may be a BOSS - szef
Jakub – You may be a REBEL - buntowniczka
Maciek – You may be an ARTIST - artystka
Milita – Be what you MAY BE – postać specjalna - joker
Serafin – You may be a STAR - gwiazda
Natalia - You may be a STAR - gwiazda
Piotr - You may be a REBEL - buntowniczka

Po stworzeniu kreacji dla modelki, dostali 2h na stworzenie pasującej kreacji dla siebie. Wszystko byłoby fajne gdyby dostali dodatkowe materiały a nie resztki po projekcie dla modelki. Następnie udali się parami na imprezę gdzie mieli przekonać gwiazdy show biznesu do swojego projektu. Dwójka z zaproszonych gości (niestety wszystkich nie zapisałam) znalazła się w jury i byli to: Anna Jurgaś i Michał Piróg. Co tu dużo mówić, zadanie było ciekawe jak i cały odcinek :)

* Plotki, ploteczki! Przy wyborze modelek byłam załamana faktem, że odpadła Magda. Jakub też się załamał :<


Moje podium

Projekt Jakuba
Idealnie wymyślił strój buntowniczki. Chociaż mentor twierdził, że to w ogóle nie będzie udany projekt, to ku jego zdziwieniu Jakub wygrał program. W całym projekcie nie zmieniłabym nic. Spodobał mi się całokształt, uważam, że każda buntowniczka idealnie by się w tym czuła.


Projekt Natalii
Chociaż jej płaszcz nie przemawia do mnie to sukienka wyszła jej idealnie. Znowu golf, który zawrócił mi w głowie. Materiał i jego kolor, faktura idealnie zgrał się z złotym materiałem. Wszystko wyszło kapitalnie.


Projekt Liliany
Chociaż jej sukienka nie przemawia do mnie to nie był to najgorszy projekt. Jak na kobietę szefa nie pokusiłabym się na tak odkryte plecy. Rozbawiło mnie to jak przy ocenie potraktował Lilii Piróg. Powiedział najprawdziwszą prawdę. Faktycznie Lilii zawsze znajdzie sobie wymówkę i miał racje mówiąc o niej „ściemniara”.


To do następnego odcinka!

11 komentarzy:

  1. Oglądałam i muszę powiedzieć , że zadanie mieli trudne : ) . Szkoda mi Magdy , chyba liczyła na Piotra ... + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądam, za każdym razem zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam to cały czas haha, bardzo fajny program ;)
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, było świetne :>
    A tak przy okazji, może odwiedzisz mój nowy blog ze stylizacjami: http://fashion-world-say-camila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytam bo nie ogladalam! zaraz nadrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinno tu byc wiecej twoich outfitow

    OdpowiedzUsuń
  7. a w Hiszpanii nie nadają tego programu :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P