Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Suknie koktajlowe

W szóstym odcinku projektanci stanęli przed strasznie trudnym zadaniem. Jak to usłyszałam byłam tak zaszokowana, że zaczęłam się śmiać. Nie wiem jak bym sobie z czymś takim poradziła. Ale może powiem Wam, o co chodzi. Po wybraniu potrzebnych materiałów, dostali godzinę na wycięcie z płótna pierwowzoru i wykrojów projektu swojej sukienki koktajlowej. Inspiracją do uszycia jej była biżuteria, każdy miał inną, ponieważ każda z modelek miała, co innego. Wybrana modelka = dana biżuteria, jako inspiracja. Więc tu musieli się kierować chyba głównie tym, z jaka biżuteria będzie się lepiej pracować, a nie z modelką. Następnie z wybranych materiałów mieli powycinać potrzebne kawałki, na co mieli tylko, podkreślam to tylko, 30 minut. A następnie mentor złączył ich w pary i zamienił ich projekty. Jestem z siebie dumna, bo zapisałam kto z kim się zamienił!

Natalia <-> Maciek ; Liliana <-> Dorota ; Serafin <-> Milita ; Piotr <-> Jakub

Nie potrafię sobie wyobrazić, co bym wtedy czuła. Na pewno złość, bo dostaje coś, co nie jest w moim guście, co nie jest moim pomysłem i jestem dodatkowo za to oceniana. 

A żeby tego było mało, modelki zostały także zamienione. 

Gośćmi specjalnymi był duet projektantów : Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski. 

Bardzo się cieszyłam, że jurorzy postąpili fair do wszystkich projektantów. To było by nie sprawiedliwe gdyby ktoś wyleciał, ponieważ nie wyszedł mu projekt, który tak naprawdę nie był po jego myśli. Bałam się, że odpadnie ktoś, kto na to nie zasługuje. I cieszyłam się po usłyszeniu, że nie odpada nikt. Nagrodą był immunitet dla najlepszego projektu, który wykonał Jakub. 


Moja trójka!

Projekt Natalii
Cudna prosta czarna sukienka, ale to, co zrobiła na plecach – bajka. Do tego te perły idealnie je wyeksponowała. Z kopertówki bym chyba zrezygnowała, chociaż pasowała do tego projektu. 


Projekt Doroty
Trochę nie sprawiedliwie powiedzieli jurorzy, że jej projekty to zawsze bombka, ponieważ Lili robi zawsze plisy. Tu zdecydowanie powinni się ugryźć w język. Wyeksponowanie biżuterii na plecach, to dla mnie istna nowość i jest to bardzo intersujące. Spodobała mi się jej sukienka właśnie przez tą bombkę, ale pewnie po ubraniu „bufy” przy ramionach by mi przeszkadzały. 


Projekt Jakuba
Wielkie gratulacje za zrobienie nie za brzydkiej, chociaż na mój gust nie najlepszej sukienki z aksamitu. Z materiału, który się nie rozciąga. Należał mu się immunitet za to, bo zrobił kawał dobrej roboty. Gdyby to nie był aksamit, albo, chociaż nie ten kolor założyłabym to bardzo chętnie. 


To do następnego odcinka!

*Bardzo się cieszę, że internet nareszcie zaoferował mi większe zdjęcia, ponieważ możecie dokładnie zobaczyć projekty.

5 komentarzy:

  1. Zaraz zabieram się za oglądanie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten program! Co tydzień czekam na kolejny odcinek. Zawsze z niecierpliwością. :D Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P