Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Suknie ślubne

Odcinek 7 był bardzo interesujący. Już na początku to modelki decydowały, z kim będą pracować. Wyglądało to tak:
Aleksandra + Jakub
Tamara + Liliana
Ania + Serafin
Weronika + Natalia
Magda + Piotr
Klaudia + Milita
Melisa + Maciek
Kasia + Dorota
Zadaniem było uszyć suknie ślubną zgodnie z oczekiwaniami modelki. Na zadanie dostali 11h. Nie powiem, ale na suknie ślubną nie po moim pomyśle nawet 11h to by było mało. Dodatkowo musieli pamiętać o guście modelki. To dość trudne, aby uszyć coś, co w pomyśle projektanta może wyglądać jak przewiązany worek po ziemniakach. Niestety z odcinka na odcinek nie będzie łatwiej a coraz trudniej.

Po uszyciu projektanci zobaczyli suknie dopiero na wybiegu, nie mogli ingerować w makijaż i fryzurę. We wszystkim decydowały modelki. Szokiem dla mnie było to jak Tamara rozcięła welon, który uszyła dla niej Liliana, ponieważ nie potrafiła go ubrać. Niestety, ale mogła to zrobić, trochę szkoda.

Gościem specjalnym w tym odcinku była Gosia Baczyńska. Polska projektantka mody. Absolwentka Wydziału Projektowania Ceramiki i Szkła na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (dyplom w 1996). 14 sierpnia 2009 roku otworzyła swój pierwszy salon mody na Pradze Północ w Warszawie.


Moje podium.

Projekt Maćka
Sukienka prosta, idealna i w dodatku ta koronka. Do której nareszcie się przekonałam. Chociaż zmieniłabym dwie rzeczy w tym.  Po pierwsze długość sukienki, albo do ziemi albo do kolan, na pewno nie w połowie łydki. A po drugie pasek na plecach, tak jak mówili jurorzy, na przodzie idealnie i dobrze zakryło to biust, ale z tyłu nie było potrzebne i mógł wszyć to w boczne szwy, aby odsłonić plecy.


Projekt Piotra
Sukienka bardzo mi się spodobała. Nie była biała, a kremowa i tym kolorem mnie zauroczyła. Ogólnie nie wiem czy bym ja kupiła, bo nie jest w moim pomyśle na suknie ślubną, ale gdybym ją zobaczyła u kogoś na pewno byłabym oczarowana. Musze przyznać, że Magda wyglądała w niej bajkowo, jej kolor włosów idealnie zgrał mi się z ta sukienką.


Projekt Liliany
To, co musze powiedzieć na samym początku, długość na przodzie była zdecydowanie za krótka, i tu nawet, jako projektant bym kłóciła się z klientką, ponieważ czy to na ślub kościelny czy nie, taka długość jak dla mnie nie odpowiada. Reszta bardzo dobrze wymyślona, idealnie widać w tym Lilianę. Szkoda tylko tego welonu :(


*Jestem smutna i rozczarowana, z powodu, że odpadła Dorota. Choć nie zawsze była na moim podium, to jej projekty najczęściej bardzo mi się podobały. Nawet znalazłam jej sklep na internecie, ale nie mam serca wydać ponad 200 zł na spódniczkę :/

To do następnego odcinka.

8 komentarzy:

  1. piękne sukienki, 2 moja favorytka <3

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi szkoda,że Dorota odpadła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że Dorota odpadła. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy projekt nawet całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale bardzo mi się podoba! i moim zdaniem masz super sylwetkę! zdradzisz, jaki jest twój sposób na nią? może post z twoim programem treningowym tygodniowym, dieta itd? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. great post xo
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P