Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 24 kwietnia 2014

Time for tea

Oj, oj, oj. Powinnam dostać porządną naganę za to jak ja zaniedbałam blog. Koniec roku nadchodzi wielkimi krokami, podobno jeszcze 40 dni nauki!! Teraz tylko ustabilizować oceny i mogę się brać za blog.
A teraz zostawiam Was i lecę pić moja herbatkę z pokrzywy i pouczyć się na historię i łacinę :<


Planuję iść na parę sesji, aby w końcu na blogu zagościły z powrotem moje outfity ;)


7 komentarzy:

  1. 40 dni-damy radę!Powodzenia z nauką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - mam to samo. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tylko 40 dni? Ale ten czas pędzi.
    Czekam na stylizacje;*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.enneagram.pl/ interesujesz sie psychologia wiec polecam, mozna sie wiele o sobie dowiedziec daj znac co ci wyszlo :)!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P