Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 5 maja 2014

Delikatność nowoczesność i przeźroczystość

Odcinek dziesiąty był, no właśnie brakuje mi określeń. Tak naprawdę wszystkie te odcinki były na swój sposób wyjątkowe i zaskakujące, ale jak inaczej zacząć moją recenzję. Tym razem po raz pierwszy projektanci stworzyli swoje projekty między innymi na sesje zdjęciową do magazynu ELLE. Zwycięski projekt powędrował właśnie do tego magazynu, wśród zdjęć kreacji innych znanych projektantów i marek, np. Dior.  Sesje fotograficzna zatytułowaną „Delikatność nowoczesność i przeźroczystość” poprowadził Marcin Tyszka współpracując z szefową działu mody magazynu ELLE – Iną Lekiewicz. Jednak ku mojemu zaskoczeniu na sesji zdjęciowej nie były modelki wybrane przez projektantów, a modelka Ewa Wladymiruk.


Projekt Kuby
Zauważyłam, że w każdym odcinku jego projekt zawsze mi się spodoba. Styl jego projektowania, szycia idealnie wpada w mój gust. Właśnie tak chciałabym się ubierać. Mogę śmiało przyznać, że gdy zobaczyłam go w pierwszym odcinku od razu wiedziałam, że on uszyje to, co mi się spodoba. Co do tego projektu pomysł z printami, spodniami i niteczkami wzbudził we mnie pozytywne myślenie. Na sesji zdjęciowej też nie został ten strój źle uchwycony, chociaż jak zauważyłam nie było go łatwo sfotografować.


Projekt Macieja
To, co Maciek tu stworzył przechodzi ludzkie pojęcie. 15 minut przed końcem zadania, na jego manekinie zaczęło coś powstawać. Określenie „coś” jest tu najbardziej trafne. Przez 8h powtarzał ze jest „w polu, a nawet w dup**”. 10 minut przed sesją zdjęciową zaczął coś z tego składać i jak to powiedział Ewa „pracuje się z nim tak samo jak z Armanim, (…) młodsza wersja Armaniego”. Nie powiem jego projekt nie jest zły, ale też nie najlepszy.


Projekt Mility
Bardzo żałuję, że Milita odpadła, ale od początku programu jakoś obstawiałam ją (przepraszam wszystkich fanów Mility, nie chciałam nic wykrakać). Jej sukienka, choć nie pasuje do moich gustów, ma w sobie coś takiego, że do mnie przemawia, obstawiam że jest to ten róż.


*Ja już poluje na magazyn ELLE z ta sesją, nie wiem jak Wy :)

To do następnego odcinka!

11 komentarzy:

  1. a do mnie jakoś te projekty nie przemawiają, nie ubrałabym ich ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobał się projekt Mility;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Project Runway uważam że projekt Kuby jest świetny. Podobał mi się również projekt Liliany nie rozumiem opinii jury :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, podobają mi się wszystkie trzy projekty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt Mility jest dużo lepszy od Maćka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie oglądałam tego programu, ja tam czekam już na nowy sezon top model <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mogę się doczekać ELLE z tą sesją. Mnie trochę przerażają te spodnie co stworzył Kuba:D Ale bluzka przypadła mi do gustu;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś oglądałam ten program, ale polskiej edycji jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne projekty, jednak sukienka Maćka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Project Runaway :) Podobały mi się wszystkie projekty!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P