Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 12 maja 2014

Dla Anji Rubik

Po oglądnięciu jedenastego odcinka, nie wiedziałam, co mam Wam napisać. Mam tyle w głowie, że spróbuje to jakoś ogarnąć. Od razu jak usłyszałam, że zadaniem jest uszyć suknie na czerwony dywan dla Anji Rubik moja szczęka sięgnęła rowu Marjańskiego. Ubrać Anje Rubik, modelkę, która ubiera się u najlepszych projektantów.

Jestem pod wrażeniem tego jak Kuba podszedł do zdania, oczywiście Liliana, Natalia i Maciek także się przyłożyli, ale Kuba przeanalizował jej wszystkie sukienki, rozłożył je na części. Nie przyszedł z jednym projektem a chyba z trzydziestoma. Starał się myśleć, wczuć się w gust Anji. I tu ode mnie dla niego wielki plus za samo podejście do tematu.

Z szyciem nie było już tak łatwo. Jak wiecie mentor czasami pomorze, a czasami aż się prosi żeby go odesłać z kwitkiem. Oczywiście nic nie mam do Tomasza, ale rozumiem jak może być wkurzające jak ktoś krytykuje w fazie roboczej coś, co jeszcze nie powstało.  Oczywiście żeby zadanie było jeszcze trudniejsze projektanci musieli uszyć ubranka dla pieska, które miało pasować do stroju dla Anji. Troszkę zabawne zadanie, ale że Anja ma pieska to, czemu i jego by nie ubrać?

Gościem specjalnym i członkiem jury był model, a zarazem mąż Anji – Sasha Knezevic. Miał istotne zdanie podczas pokazu i oceny zwłaszcza dla Anji.  Bardzo się cieszę ze zwycięskie sukienki były dwie: Maćka i Kuby. Oby dwoje się napracowali, stworzyli coś nowego, coś swojego, ale także nie zapomnieli o stylu Anji.


Zdecydowałam ocenić wszystkie projekty, ponieważ był to półfinał i walczyły cztery najlepsze osoby.

Projekt Kuby
Sukienka mnie zauroczyła, chociaż pierwsze, co musze tu skrytykować jest dekolt. Sama lubię duże dekolty, w różnych kształtach, ale ten jak dla mnie odsłania za dużo. Wielka pochwała należy mu się za wymyślenie udoskonalenia materiału, czyli dodania wyciętych kółeczek.  Strój dla pieska też niczego sobie, chociaż nie był najlepszy.




Projekt Macieja
Całą sukienkę zrobił w plecionce i że robił to ręcznie – pokłony.  Było to wielkie rękodzieło. Parę szczegółów oczywiście jest do poprawy, jak to Anja powiedziała „przydałoby się więcej plecionki na tyłeczku”, co potwierdził także jej maż i ja.


Projekt Natalii
Jej projekt by interesujący, nie powalił mnie na kolana, ale też nie był najgorszy. Anji spodobała się pelerynka z tyłu, mi nie za bardzo. Nie ubrałabym jej.


Projekt Liliany
Szczerze, nie jest to sukienka w moim guście, nie wiem jak z Anją, ale też jej w tym nie widzę. Najbardziej przeszkadza mi to „poszerzenie” bioder. Tak to góra sukienki jest ciekawa.


To do finału !

3 komentarze:

  1. projekt Kuby powalił mnie na kolana jest rewelacyjny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. projekt Liliany byłby idealny dla Anji, przynajmniej trochę by ja poszerzyło w biodrach...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie Kuba powalił swoim podejściem;) Bywa irytujący, ale ma niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P