Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 26 maja 2014

Finałowy pokaz "Project Runway"

Po raz pierwszy czy nie, bo przez te wszystkie emocje już nie pamiętam, podzielam zdanie jurorów. Mój werdykt jest taki sam. I naprawdę nie kierowałam się, kogo lubię, a kogo nie, bo tak naprawdę uwielbiam każdego projektanta z tego programu. Podziwiam ich za ich prace, wysiłek, pomysły i wole walki.

Na odcinek czekałam od poprzedniej niedzieli. Myślałam, że się nie doczekam. Chciałam wiedzieć jak wyglądają kolekcje, jak poszedł pokaz i kto wygra. Byłam strasznie niecierpliwa.

Co do samego odcinka: Projektanci naprawdę się napracowali, tu stroje, to makijaż, tu próby, tu modelki. Wszystko musiało być dopięte na ostatni guzik.

Ten post będzie jednym w dłuższych, ponieważ chciałabym pokazać wszystkie stroje uczestników.



Kolekcja Jakuba
Pod względem kolorystycznym mnie nie zaskoczył, bo obstawiałam właśnie te kolory w jego kolekcji. Ale zadziwił mnie tym, że w jego outfitach widziałam elementy z poprzednich odcinków. To był piękny obraz tego, co się nauczył, takie ogólne podsumowanie. Znalazły się takie elementy, które mi się nie podobały, ale po krótkim namyśle stwierdziłam, że bez nich pokaz wyglądałby zwyczajnie i zdecydowanie nie było by to autorstwa Kuby.
Gratuluję Kubie wygranej! 













Małgorzata Rozenek - Kuba miał świetny pomysł ponieważ strój jej sie bardzo podobał.

Kolekcja Macieja
Zrobił coś szalonego, ale zachował w tym pewny umiar. Trzeba powiedzieć jedno, była to zdecydowanie kolekcja Maćka, pokazał w niej to, co lubi. Plecionki, błyszczący materiał. Według mnie nie była to kolekcja na plażę czy na miasto, a bardziej na jakąś imprezę.




Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Kolekcja Macieja

Agnieszka Szulim w kreacji projektu Macieja

Agnieszka Szulim - Maciek miał tyle szczęścia, że nie narzekała i zgodziła sie wyjść we wszystkim, chciała, aby udało mu się wygrać.

Kolekcja Liliany
Nie wiem, czemu, ale Liliana trochę mnie rozczarowała. Myślałam, że pokarze coś więcej, a niestety znowu zakładki, plisy, czerń i biel. Szkoda, że nie wybiła się i nie pomyślała o czymś innym niż tylko sukienki. Było w tym pokazie widać styl Lili, który jak dla mnie jest niczego sobie. Parę sukienek mi się spodobało, ale tylko parę szkoda, że nie cała kolekcja.

Liliana Pryma

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Kolekcja Liliany

Ania Wendzikowska w kreacji projektu Liliany

Ania Wendzikowska - ku nieszczęściu Liliana sukienka Ani nie wytrzymała, na szczęście klej pomógł!

Szkoda, że to już koniec, jednak polubiłam pisanie o tym, co robili, oglądanie tych zadań. Wiele rzeczy sama się nauczyłam i może jak w końcu samej uda mi się coś szyć to na pewno skorzystam z ich rad.

To do następnej edycji!

10 komentarzy:

  1. Teraz pozostaje czekanie na kolejny sezon ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam, eby wygrał Maciek ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie Maciek powinien wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post with the outfit :)
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. liczyłam na Macka!

    u mnie dziś truskawkowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cwiczysz teraz z mel b?
    chodzisz na silownie/fitness?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę z MelB, wybieram się na basen i zapisuje na zumbę :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie Liliana była bardzo dobra. Może nie wprowadziła niczego szokującego, ale odwaliła kawał dobrej, estetycznej roboty i szkoda, że mało osób potrafi to docenić. Oprócz tego Maciek był genialny.
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P