Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 11 maja 2014

Kolejna osiemnastka!

W sobotę razem z Maćkiem pojechałam na osiemnastkę do kuzynki Maćka - Mariki. Była to mieszana osiemnastka, bo i znajomi i rodzina. Chociaż nie odbyło się to w klubie, a w restauracji, to nadal mogę śmiało powiedzieć, że urodziny były, bardzo, ale to bardzo udane! Nie było podziału, każdy gadał z każdym. Nawet ja rozmawiałam i z znajomymi Mariki, jak i z jej rodziną. Cieszę się, że z wszystkimi złapałam wspólny język.
Co do stroju postawiłam na moją ukochaną bordowa sukienkę z kremową koronką, czarne rajstopy, szpilki i marynarka. Z biżuterii trzy bransoletki i kolczyki, ponieważ stwierdziłam, że koronka jest sama w sobie idealnym dodatkiem.


Obowiązkowo zdjęcie z Maćkiem i solenizantką ;)


* Starałam się jak najlepiej przerobić zdjęcia, aby je odratować, ponieważ światło i flesz z aparatu nie grały dobrze ze sobą. A zdjęcia bez flesza wychodziły strasznie nie wyraźnie. 
** Dziękuję za wszystkie komentarze, w najbliższym czasie postaram się na nie odpisać :) Wszystkie osoby nawet wypisałam na kartce, aby nikogo nie pominąć. 

4 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P