Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 7 maja 2014

Maturalnie

Chociaż nie pisałam w tym roku matury, to gdy spotkałam się z Maćkiem w jego szkole po maturach, jego koledzy pytali się mnie czy pisałam maturę. A to wszystko, dlatego że byłam ubrana "na galowo". Wyszło to przypadkowo, po prostu pokochałam połączenie czerni i bieli. Po maturach Maćka umówiłam się z Anią na małe zdjęcia. Ucieszyłam się z tego wypadu, ponieważ w końcu mogę zaprezentować tu jakiś strój.




| Koszula - Szwecja | Przypinka do kołnierzyka - Primark | Pasek - ??? |
| Spódnica - Zakup internetowy | Creepersy - Zakup internetowy |

Mam dla Was małą niespodziankę, szykuję małą nowość, na razie jestem w fazie planów. Trzymajcie kciuki, oby się udało!

8 komentarzy:

  1. Koszula jest śliczna! Maturę pisałam dawno temu, ale taka stylizację można wykorzystać też do pracy:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniee!!

    serdecznie zapraszam na risotto z pieczarkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look! :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P