Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 1 maja 2014

Memories of April 2014

Po napisaniu tego stwierdziałam że mój kwiecień był dosyć spokojny....

Aparat na zęby
Tak naprawdę w kwietniu założyłam cały aparat. Jednak przed założeniem dołu musiałam zmierzyć się z wyrwaniem dwóch szóstek na dole. Na szczęście obyło się bez większych problemów, ale nie ukrywam nie jest to nic przyjemnego. Na szczęście wszystko za mną.  Teraz zdałam sobie sprawę, że nigdy Wam nie napisałam, dlaczego muszę nosić aparat. Mam bardzo trudną w leczeniu wadę zgryzu. Jest ona niestety genetyczna. Dolna szczęka „wyjechała” przed górną. Gdybym tego nie leczyła ortodontycznie zęby zaczęłyby się ścierać i psuć. Dlatego musiałam wyrwać zęby, aby teraz cofnąć 10 zębów (od 5 do 5) do tyłu. Jest to bolesne nie ukrywam, ale jak to powiedział mój kolega „będziesz mieć najlepszy zgryz w mieście”!

Rozmowy w toku
W kwietniu byłam na swoim pierwszym nagraniu. Akurat tak się udało, że nagranie do „Rozmów w Toku” było, gdy miałam wolne. Jestem taka zadowolona, ponieważ podpisałam pierwszą w życiu umowę o dzieło. Jak oglądacie rozmowy w toku wypatrujcie mnie w ostatnim rzędzie, miałam różowy sweter!
Niestety nie mam żadnych zdjęć, ponieważ nie mogłam wnieść telefonu na nagranie.

Lany poniedziałek w Fashion Time
Razem w kuzynka w lany poniedziałek poszłyśmy na imprezę. Bawiłam się świetnie. Spotkałam tam wielu znajomych, z którymi pogadałam i wybawiłam się :)


Wizyta w szpitalu
Nareszcie od 13 lutego mój palec się zrósł, byłam w szpitalu na wizycie kontrolnej. Już nie mam szyny a na dwa tygodnie mam mieć sklejone dwa palce. Oczywiście musze już go ćwiczyć, nareszcie. Jestem tylko zawiedziona, ponieważ przez ten wypadek opóźniła się moja nauka gry na gitarze :<


17 komentarzy:

  1. Widzę, że kwiecień był ciekawy :) Współczuję tylko nieprzyjemnych wizyt u dentysty ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już myślałam że będziesz głównym gościem w programie Rozmowy w toku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a o czym był ten odcinek Rozmów W Toku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy miałaś kwiecień^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo!Pewnie świetne doświadczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jak ja chciałabym aparat....ale neistety za drogie, jak narazie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że byłaś na nagraniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze chciałam mieć aparat na ząbkach :)
    ojej byłaś w rozmowach w toku, ale super ;)

    ___________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    dodaję do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. sweet xx
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że kwiecień do nudnych nie należał:D

    OdpowiedzUsuń
  12. palec się zagoi, a jeśli chodzi o rozmowy w toku - wow! :D czekam na odcienek, w którym Cię zobaczE :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P