Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 22 maja 2014

Modnisia

Dziś był na prawdę cudowny dzień, od rana pogoda nas nie oszczędzała, temperatura jak rosła tak rośnie. I dobrze wole to niż deszcz, bo teraz mogę biegać. Ale wczoraj jak się wypuściłam na to słońce tak po 30 minutach wróciłam do domu wykończona nie samym bieganiem a temperaturą. Za to dziś lekki odpoczynek, oczywiście jakieś zadania są do zrobienia, na szczęście korepetycje z angielskiego już za mną. W sobotę 18 u mojej koleżanki z klasy, trzeba pojechać za Kraków, na szczęście nie sama a z dziewczynami, więc może się nie zgubimy.

Co do dzisiejszego dnia, po szkole pojechałam do babci na mały obiad a tak jak zwykle moja kuzynka Tosia rozrabiała. Tym razem stwierdziła, że będzie układać wyprane ubrania. Świetnie się przy tym bawiła ubierając po kolei wszystko na głowę. Uśmiech nie schodził jej z buzi. A do tego pokazywała mi dokładnie każde ubranie. Najlepiej odpoczywa mi się przy dzieciach, chociaż trzeba się poruszać, podnieść te 10 kg, potrzymać. Ale uśmiech, czy nawet próba powiedzenia "Asia" sprawia, że cały stres odpływa. Uwielbiam z Tosia spędzać czas i już nie mogę doczekać się wakacji, kiedy razem będziemy bawić się w morzu.


Na moim instagramie (klik) możecie zobaczyć wiecęj zdjęć z naszej zabawy ;)

6 komentarzy:

  1. Aww, słodka dziewczynka ^^
    U mnie też jest strasznie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pogoda jednak nieco chardkorocwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dziecko na zdjęciu jest mega słodkie :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P