Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 14 maja 2014

Po maturach

Chociaż u mnie w szkole jeszcze trwają matury, to do szkoły chodzimy już normalnie. Teraz tak naprawdę nauczyciele przypomnieli sobie o drugich i pierwszych klasach. Wcześniej mieliśmy luz, ponieważ musieli sklasyfikować maturzystów. Najbardziej się boje czekających diagnoz, a najbardziej historii.  Ale jakoś to będzie. Jak na razie nie zależy mi na pasku, to druga klasa, byle by przejść i nie kiblować.

Maciek też już skończył matury, dzielnie w każdy dzień stałam pod jego szkołą. Mam nadzieje, że jakoś go tym wspomogłam. Teraz już upragniony odpoczynek, szkoda, że nie dla mnie :<


Bardzo lubię chodzić z Maćkiem do krakowskiego parku Jordana, jest to cudowne miejsce, aby pogadać, odpocząć i odreagować. Polecam wszystkim ;) No i jest to idealne miejsce na zdjęcia!


12 komentarzy:

  1. wychodzisz przeuroczo na zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety chodziłam w matury cały czas. U mnie nauczyciele też sobie przypomnieli o nas i mam tyle do nauki, że to masakra jakaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sobie niedługo odpoczniesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno go to podniosło na duchu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie razem wyglądacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam w parku Jordana, jest on mega blisko od akademika siostry , ślicznie tam :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie byłam w szkole tylko przez pierwsze trzy dni matur ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miałam wolne,ale teraz już niesttety znowu trzeba chodzić ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tak samo, aż boję się co zrobia nauczyciele jak się ockną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jeszcze troche i wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P