Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 19 czerwca 2014

Wakacje na start !

Nareszcie mogę powiedzieć, że zaczęłam wakacje. Chociaż został jeszcze ten tydzień, to ja już w szkole się nie pojawię. Wszystko, dlatego że w poniedziałek jadę na chórową wymianę do Niemiec i wracam w zakończenie roku tyle, że na godzine 20. Wszystkie oceny wystawione, tym razem nie maiłam problemów jak w pierwszej klasie z geografią. Chociaż średnia nie jest powalająca, to nie ma, co się załamywać. Najważniejsze jest, że przeszłam, a oceny nie świadczą o tym, co umiemy.
Przez ten tydzień niestety nie będę miała kontaktu z blogiem, w ogóle nie wiem czy będę mieć internet. Ale na pewno zrobię masę zdjęć i po powrocie wszystko wam opowiem ;)


12 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P