Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 27 lipca 2014

"Artystycznie"

Czasami, zwłaszcza, gdy gdzieś wychodzę, mówię tu o podróżach mniejszych I większych, lubię robić zdjęcia. Ale wiecie nie takie normalne, a te bardziej „artystyczne”. Chociaż do profesjonalisty to mi jeszcze bardzo, ale to bardzo daleko, to, dlaczego nawet taki amator jak ja nie może czasami popstrykać czegoś, co sprawi jej radość. Może moje zdjęcia nie są genialne, ale i tak bardzo chce się nimi z Wami podzielić, i usłyszeć te pozytywne jak i negatywne opinie ;)

Tym razem są to zdjecia z wymiany w Niemczech, z naszych wycieczek w Heidelbergu, starałam sie pokazać Wam te najlepsze zdjecia ;)










Zdjęcia nie mają żadnych filtrów nałożonych w jakimkolwiek programie do obróbki zdjęć. Zabrzmiało to totalnie nie profesjonalnie, ale taka jest prawda.

10 komentarzy:

  1. Również uwielbiam robić zdjęcia podróżując :)
    Robisz bardzo ładne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia. Są dowodem na to, że nie trzeba używać tony filtrów, żeby wyglądały urzekająco :)
    P.S. Mam małą prośbę. Mogłabyś zaserduszkować jedno zdjecie na Instagramie? Szczegóły na końcu dzisiejszego postu. Biorę udział w konkursie. Z góry bardzo dziękuję :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fota z rowerami najlepsza!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci, że wcale nie są złe te zdjęcia;)

    ps. a u mnie? STYLIZACJA ZA GROSZE! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne :3
    moje ulubione to z rowerami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia! zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P