Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 10 lipca 2014

Memories of June 2014

Po wygraniu z paroma problemami, nareszcie z lekkim opóźnieniem udało się opublikować ten post ;) 

18 Ali
To była ostatnia 18 kończąca mój maraton… no w sumie niekończąca… zaczęła chwilową przerwę. Tym razem nietypowe miejsce, bo las, a w lesie ognisko. Blisko domu koleżanki wiec nie takie totalne odludzie. Ognisko było jak najbardziej udane, nawet przyszli niespodziewani goście. Było bardzo pozytywnie i czekam na kolejne takie ogniska.


Święto cykliczne
W czerwcu byłam z Maćkiem na Świecie Cyklicznym. Przejechaliśmy wielkim przejazdem rowerowym z błoni na Muzeum Lotnictwa Polskiego. Było cudownie, pogoda się udała i piknik także. Zdecydowanie polecam takie eventy i na pewno jeszcze kiedyś wezmę w tym udział.


Pierwsze urodziny Tosi
Moja kochana Tosia miała 21 czerwca swoje pierwsze urodzinki. Miała taki uroczy torcik z myszką Minnie. Co mogę więcej powiedzieć, pierwsze urodziny zawsze są urocze.


Krótko
Musiałam niestety ściąć połowę włosów. Szłam do fryzjera z myślą podcięcia końcówek. Jednak, gdy fryzjerka zobaczyła moje włosy mówi, że tu na końcówkach się nie skończy, bo włosy są połamane, rozdwojone, suche i w ogóle w opłakanym stanie. Musiałam ściąć przynajmniej 25 cm. Rozpacz. Ale teraz przynajmniej są lekko wycieniowane, dzięki czemu się cudnie układają i zdecydowanie odżyły. Teraz nakładam na nie naturalne odżywki, aby je zregenerować. To nie szklanka wiec odrośnie.


Wymiana do Niemiec
W ostatnim tygodniu szkoły pojechałam na wymianę do Seeheim, miasto położone blisko Frankfurtu. Było świetnie i żałowałam, że to były tylko 4 dni. Dla streszczenia Wam, co się tam działo mam dla Was filmik, tym razem nie ze zdjęć! Dodatkiem są moje 4 outfity :)


Replay Świątniki
Pod koniec czerwca pojechałam do Magdy. Musiałyśmy pogadać o wszystkim, byłam u niej 3 dni i szkoda, że tak krótko, ale za to Magda będzie u mnie w sierpniu. Uwielbiam z nią spacerować!


15 komentarzy:

  1. Fajnie że ognisko się udało, Tosieńka jest mega urocza *.*
    Co do włosów znam ten ból :c Ja miałam włosy do pasa i musiałam obciąć do ramion :D
    Całe szczęście odrosły dużo zdrowsze i piękniejsze :)

    zapraszam do mnie na nowego posta xx http://appetizingdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy miałaś czerwiec!Fajny post:)



    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny filmik, piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik fajny. :D Mega pozytywna piosenka ta ' mango, mango ' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. great post and nice moments xx
    http://marselinashella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Małolata taty? http://www.littleglamdress.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bierz tego komentarza pod uwagę, ktoś sobie robi żarty i podszywa się pode mnie. przepraszam cie, jeśli cię to uraziło

      Usuń
  7. Moja siostra w tym roku też miała tort z myszką Minnie! :D

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim programie przerabiałaś filmiki? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagał mi mój chłopak, w Sony Vegas ;)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P