Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 19 lipca 2014

Morze <3

Nareszcie udało się dojechać na miejsce. Właściwie morze przywitałam już o 6.30, ale nie było wcześniej czasu na pisanie postu. Internet w telefonie nie jest najgorszy, ale na napisanie postu wystarczy. Przygotowałam dla Was cztery posty które będą się pojawiać co 3 dni. Mam nadzieje że będą interesujące :)
A teraz zostawiam Wam zdjęcia z drogi.

4 komentarze:

  1. Piękne widoki morza :D Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nasze polskie morze :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P