Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 14 lipca 2014

TAG: Perfect Imperfections | Doskonałe Niedoskonałości

Siedzę teraz chora w domu, ale to mi nie przeszkodzi, aby napisać post. Chociaż głowa mi pęka, a kaszel i katar nie dają siedzieć przy biurku, to postaram się dosiedzieć do końca pisania.

Znalazłam ten tag podczas oglądania filmików vlogerek na yt. Jednak że jeszcze nie przekonałam się do nagrywania filmików z moim głosem postanowiłam go opisać. Zasady są proste: trzeba omówić/opisać 3 znienawidzone i lubiane cechy fizyczne w naszym ciele. To co… do roboty :D

Może zacznę od tych znienawidzonych:

1) Moje bardzo krótkie nogi. Jest to nie do zniesienia naprawdę. Najgorsze jest to przy tym gdy chciałam kupić maxi spódnicę… nawet z koturnami mnie strasznie skróciła, nawet długość za kolano czasami odpada bo wyglądam po porostu jak krasnal. Szkoda że już nie będą dłuższe ;-;
2) Pociągła twarz. To już możecie myśleć ze wydziwiam, ale naprawdę to przeszkadza. Najbardziej w wybieraniu okularów. Zanim znalazłam odpowiedni kształt oprawek musiało minąć dobre 10 lat. To samo jest z okularami przeciwsłonecznymi, istny koszmar. Problem miałam też z fryzurą, kombinowałam z grzywkami, a to na bok, a to prosto, a to coś innego, chyba teraz mam w miarę odpowiednia fryzurę, ale też ile to lat musiało upłynąć.
3)Nos. Chociaż może jest okej, nie jest krzywy ani nic, to dla mnie jest za duży. Chociaż szczerze gdy kiedyś zastanawiałam się nad tym jakby wyglądał gdyby był mniejszy to się przestraszyłam.


Mogłyście zauważyć, że trudno mi dogodzić dlatego teraz przejdę do tych lubianych stron:

1) Kolor oczu. Uwielbiam moja heterochromie w oczach. Połączenie zielonego, niebieskiego i żółtego. A do tego gdy jest inne natężenie światła kolor tęczówki wydaje się być jeszcze inny. Magia w oczach normalnie!
2) Talia. Wow, przeszłam w coś, co większość kobiet w sobie nie lubi (przynajmniej tak zauważyłam obserwując koleżanki). Dopiero ten tag mi uświadomił, że polubiłam swoją talie. Która pojawiła się wyjątkowo wcześnie. Dzięki niej każda sukienka na mnie wygląda lepiej(przynajmniej tak mi się wydaje).
3) Krzywe place u rąk. To już może wydawać się dziwne. Ale naprawdę kocham moje palce u rąk. Zwłaszcza mały palec u prawej ręki, który jest zakrzywiony do środka. Naprawdę uwielbiam te palce, zwłaszcza wtedy, gdy mam długie wymalowane paznokcie.


Edit.
Oczywiście zapraszam wszytskich Was do zrobienia tego tagu ;)
Co myślicie o takich postach? Dodawać je jesczce kiedyś?

6 komentarzy:

  1. fajny tag :) pierwszy raz sie z nim spotykam ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jest coś co się w sobie lubi i coś co zmieniło by się z wielką przyjemnością. Ale mankamenty i zalety tworzą całość. Nie ma ludzi idealnych z natury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia!Fajny tag ^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag, może zrobię podobny post u siebie na blogu ;)
    nawiązując do twoich wad, to jedną mamy wspólną, bo ja też mam krótkie nogi, po babci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety moje nogi tez do dlugasnych nie naleza, ale grunt zeby byly zgrabne ;)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię swojego nosa :) Ważne umieć znaleźć w sobie pozytywy! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P