Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Z dodatkiem koloru

Przychodzę do Was z postem trochę zapomnianym. Miałam go już dawno, ale to bardzo dawno opublikować, ale tak to odkładałam na potem, że w końcu zapomniałam ;<

Jest to jeden z cieplejszych strojów. Ale akurat, gdy nad morzem (nad którym aktualnie jestem) będzie chłodniej to chyba wykorzystam ten zestaw.

Koszulkę zrobiłam sama, po prostu odbarwiłam ją Domestosem. OJĆ! O tym miało być w kolejnym poście :O No nic, macie taka mała zapowiedź :)



Sweter – Sklep w Wiedniu
Koszulka – DIY
Spodnie – sh
Buty – Converse
Zegarek – Geneva
Łańcuch - DIY

Widać że stary post, ponieważ włosy miałam jeszcze długie :D 

10 komentarzy:

  1. bardzo ładny odt ;>
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/2014/07/chetna-na-wspoprace-z-sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! uwielbiam takie długie swetry. wyglądają bardzo ciekawie no i oczywiście w chłodniejsze dni całkiem fajnie grzeją :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz - super sweter ;)
    Może wspólna osberwacja ? http://beyoursele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek !
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekac tego postu jak zrobiłaś bluzkę :)
    Fajne zestawienie :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na post o robieniu bluzki! Jest genialna:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P