Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 30 lipca 2014

Zestaw startowy 3 Kroki - Typ Skóry III

Teraz przychodzę do Was z kosmetycznym postem, ach cóż za różnorodność pojawiła się na moim blogu. Chociaż posty kosmetyczne to zdecydowanie moja pięta Achillesowa, to postaram się jakoś podołać temu wyzwaniu.

Od dawna używam, bo nie mogę powiedzieć, że testuje, kosmetyki z firmy CLINIQUE. Są to trójfazowe kosmetyki. Opakowanie składa się z mydła w płynie, płynu złuszczającego i żelu nawilżajacego. Kosmetyki powinno się używać dwa razy na dzień. A bo ja nie powiedziałam skąd to mam. Dostałam te kosmetyki od mojej sąsiadki, która kiedyś mieszkała we Włoszech. Miały być dla niej, ale niestety nie pasowały do jej typu skóry, za to mi bardzo spasowały.



Co oferuje producent? (Chciałam wam to przetłumaczyć, ale się boję, że z moim angielskim coś pomieszam)


Pomoc internetu:

Typ skóry 3:
Mieszana w stronę tłustej
Nie odczuwasz dyskomfortu na policzkach. Twoja skóra w strefie T jest tłusta lub błyszcząca.
- Co w pudełku?

-> Mydło w płynie Liquid Facial Soap Oily Skin Formula
Dokładnie oczyszcza i sprawia, że skóra jest świeża i czysta.

Szczegóły:
Typ skóry: Wszystkie
Pierwszy krok w Systemie 3 Kroki. Wiedza dermatologów Clinique pozwoliła zamknąć mydło Facial Soap w płynną formułę. Oczyszcza nie pozbawiając skóry ochronnej bariery lipidowej. Przygotowuje skórę na złuszczające działanie Clarifying Lotion. Wygodna pompka pozwala na użycie odpowiedniej ilości produktu.

Występuje w trzech wersjach:
Extra-Mild - Skóra bardzo sucha i sucha - 200 ml
Mild - Mieszana w kierunku suchej- 200 ml
Oily Skin Formula - Mieszana w kierunku tłustej i tłusta - 200 ml

Sposób użycia:
- Spień mydło Facial Soap w dłoniach mieszając z chłodną wodą.
- Rozmasuj na twarzy i szyi, zmyj. Osusz delikatnie.
- Używaj dwa razy dziennie.
- Zastosuj Krok 2 i 3: odpowiedni Clarifying Lotion do Twojego typu skóry oraz Dramatically Different Moisturizing Lotion+ lub Gel

Cena za 200 ml – 85 zł

W moim pudełku miałam pojemność – 50 ml


-> Płyn złuszczający Clarifying Lotion 3
Usuwa zmatowiałe i łuszczące się komórki oraz nadmiar sebum pomagając w utrzymaniu czystej skóry.

Szczegóły:
Typ skóry: 3 - Mieszana w stronę tłustej
Pomaga usunąć zanieczyszczenia, sebum, łuszczący się naskórek oraz pozostawia skórę czystą i promienistą. Blokuje niedoskonałości. Oczyszcza pory, dzięki czemu są mniej widoczne. Skóra staje się silniejsza, zdrowsza i pozostaje czysta na dłużej. Stworzony przez dermatologów - dostarcza komfort i nie wysusza skóry.

Sposób użycia:
- Używaj wacika i oczyszczaj całą twarz dwa razy dziennie po umyciu mydełkiem Facial Soap.
- Jedynie do użytku zewnętrznego. Unikaj okolic oczu.
- Następnie użyj Dramatically Different Moisturizing Lotion+ lub Gel.

Cena za 200 ml – 75 zł

W moim pudełku miałam pojemność – 100 ml


-> Żel nawilżający Dramatically Different Moisturizing Gel
Utrzymuje optymalną równowagę w przypadku cery tłustej. Produkt beztłuszczowy.

Szczegóły:
Typ skóry: 3 - Mieszana w stronę tłustej, 4 - Tłusta lub bardzo tłusta
Nawilżający beztłuszczowy „napój" opracowany przez dermatologów Clinique, aby zapewnić optymalną równowagę nawilżenia skórze, która jest normalna na policzkach, ale tłusta w strefie T lub tłusta na całej powierzchni. Formuła beztłuszczowa zmiękcza, wygładza i udoskonala skórę.

Sposób użycia:
- Nakładaj dwa razy dziennie na całą twarz i szyję lub wybrane partie skóry.
- Aby uzyskać jak najlepsze efekty, nakładaj po zastosowaniu Facial Soap i Clarifying Lotion.

Cena za 50 ml – 85 zł

W moim pudełku miałam pojemność – 30 ml


System pielęgnacji skóry:

Krok 1: Oczyszczaj
Formuły, które nie przesuszająskóry i sprawiają, że jest ona świeża, czysta i odprężona.

Krok2: Złuszczaj
Formuły, które usuwają zanieczyszczenia, nadmiar sebum i łuszcząse się martwe komórki naskórka, aby odkryć świeższą skórę.

Krok 3: Nawilżaj
Formuły, które są dla skóry jak orzeźwiający napój, którego potrzebuje, aby zachować optymalną równowagę nawilżenia.

Szczerze nigdy nie sugeruje się za bardzo tym, że moja skóra będzie jak z opisu produktu. Podczas używania tych kosmetyków, miałam nadzieje, że skóra będzie po prostu nawilżona i dobrze oczyszczona i musze przyznać nie zawiodłam się. Konsystencje mydła i żelu są genialne. Wystarczy kropelka, aby umyć czy posmarować twarz i szyję. To wielki plus, ponieważ kosmetyku wystarcza na długo. Płyn złuszczający też jest bardzo wydajny. Co do zapachu, nie ma konkretnego np. jakiś kwiatowy czy coś. To też lepiej, ponieważ zapach neutralny będzie pasował każdemu, przynajmniej mi pasuje.

Co do ceny pudełka, to nie wiedziałam ile wynosiła dokładnie, ale poszperałam w internecie i znalazłam, cena to 103 zł. Jednak powala na kolana…


Sama nie wiem, co jeszcze powiedzieć, w razie gdybyście miały jakieś pytania chętnie odpowiem w komentarzach :)

Podsumowując:
Zapach : 8/10
Wydajność 10/10
Opakowanie: 10/10
Cena: 4/10


Któraś z Was używałam kosmetyków z tej firmy? 
Co o nich myślicie? 

12 komentarzy:

  1. Nie używałam produktów tej firmy ale słyszałam że są świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno przymierzałam się do kupienia tego zestawu, ale cena mnie dobiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tą firmę :) ale tego nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu otrzymałam w Douglasie próbkę tych trzech kosmetyków. Niestety, jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka kosmetyków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety cena dla mnie stanowczo za duża :) Jest wiele tańszych kosmetyków które mają bardzo podobne działanie :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi one zbytnio nie pomogły :) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kim byłaś nad morzem ?
    Super blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rodzicami, Ciocia, wujkiem i kuzynka Tosią, kuzynką Anetą, i znajomymi cioci i wujka.

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P