Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 30 sierpnia 2014

Basically

To już ostatni wakacyjny outfit, chyba to będzie ten post na podsumowanie wakacji....
Ogólnie to z wakacji jestem zadowolona, bo i popracowałam i odpoczęłam. Starałam się coś przeznaczyć na szkołę... ale za dobrze mi to nie wyszło, chyba, że czytanie książek się liczy ^^ Najbardziej jednak zadowolona jestem z zwiedzenia trójmiasta, jedno z moich marzeń się spełniło!
Dobra, czas na outfit!
Zdecydowanie spodobało mi się takie proste zestawienie rzeczy. Tak naprawdę, koszulka, szorty, naszyjnik i trampki.... Strój w 5 minut, a ja się w nim tak zakochałam ;)


Koszulka - C&A
Szorty - Victoria Beckham 
Naszyjnik - Niemiecki sklepik
Trampki - Converse





14 komentarzy:

  1. Cześć!

    Świetny blog! Oby tak dalej:)

    Zajrzyj też do mnie: htttp://www.yntbctbq.blogspot.com

    xox

    OdpowiedzUsuń
  2. trójmiasto bajka! ładny naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie w tym wyglądasz. Strój prosty, ale bardzo fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo mi sie podoba :) zapraszam do siebie. Byla bym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczny naszyjnik! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jesteś zadowolona z wakacji :) Trójmiasto kocham, w szczególności uwielbiany przeze mnie Gdańsk :) Ślicznie wyglądasz :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super ! :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze są proste outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prosty outfit :) Najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny blog, obserwujemy ? ;*
    Zapraszam na mojego:
    http://lovekosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. Świetnie wyglądasz
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P