Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 24 sierpnia 2014

Darłówko <- >Darłowo

Kolejny strój z kategorii morskich outfitów, ubrałam na mały (7 kilometrowy) spacer z Darłówka do Darłowa. Na moim instagramie i tumbrlerze mogliście na bieżąco śledzić. Trosze przesadziłam z spódnica, (którą z reszta kupiłam przed wyjazdem przez internet) ponieważ strasznie wiało i musiałam jej pilnować aby nie powiewała. Ale spódnica nie mogła mi zniszczyć świetnej wycieczki. Chociaż wydawało się że przeszłam o wiele więcej, to jestem zadowolona że nie poszłam na łatwiznę i nie poprosiłam o przejazd autem. Czasami taki spacer jest naprawdę dobry. No ale wróćmy do stroju, bo troszkę zboczyłam z tematu. Do spódnicy dobrałam moja ukochaną białą bluzkę z reserved, nowe sandałki i torebkę oraz łańcuch. Może strój był trochę galowy, to stwierdziłam że dobrze się w nim czuje i niech ludzie mówią sobie co chcą.
UWAGA! Ważna rada, każdy chce wyglądać modnie, stylowo i w ogóle cool. Ale tak naprawdę gdy zaakceptujecie to jak wyglądacie i to co lubicie ubierać poczujecie się modnie, stylowo i w ogóle...Przynajmniej ja tak to rozumiem, bo jeżeli ktoś mi mówi że jak ja wyglądam i w ogóle (okej jak mam być na galowo to nie ubiorę pomarańczowych spodni, chociaż takich w szafie nie mam ale nie ważne) to co mam się tym przejąć ubrać to co on uważa z ładne i wyjść z domu. Otóż nie, może doszło to do mnie nie dawno, ale to TY masz się dobrze czuć w tym w czym chodzisz a nie ktoś z zewnątrz.
A teraz trochę zdjęć:





9 komentarzy:

  1. Jak pięknie! A spódniczka genialna! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!

    Świetny blog :) Oby tak dalej! :D

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tobą, każdy ubiera się tak jak jemu jest wygodnie i nikt inny nie ma tu nic do gadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah właśnie stamtąd wróciłam :) uwielbiam to miejsce! bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódniczka, ale doskonale rozumiem co znaczy taką pilnować ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P