Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 27 sierpnia 2014

Everything is possible

Od początku wakacji zaczęłam wrzucać na tumbrla moje własne zdjęcia. Stwierdziłam że to będzie bardzo fajny wirtualny album oraz fotorelacja dla Was. Strasznie spodobało mi się wrzucanie własnych zdjęć i fotografowanie tego, co spotkam na drodze. Może zdjęcia nie są cudownej jakości bo robione telefonem i artystyczne też nie są, ale polubiłam to i podoba mi się.

Jeżeli chcielibyście śledzić moje "życie" to serdecznie zapraszam Was 
na mojego tumbrla :) --> KLIKNIJ TUTAJ

Dlaczego nie instagram?
Stwierdziłam, że na instagramie mam za dużo znajomych i po prostu spamiłabym tam co 5 minut, a od tumbrla oczekuję większej ilości osób z swery blogerskiej :)


9 komentarzy:

  1. A ja natomiast jestem zakochana w Instagramie. :) Mam tam już coraz więcej znajomych "realnych" oraz wiele tych z blogerskiej sfery :P
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. właściwie tumbrl może być alternatywą dla tych co nie mają insta, w ogóle cały ten instagram wydaje mi sie ostatnio przereklamowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zastanawiam się nad założeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niedawno instagrama założyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja insta prawie codziennie aktualizuję xD staram sie nie spamić xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała tumbrla chętnie bym cię zaobserwowała, a tak pozostaje mi tylko wpaść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog title as well as this post's title. Amazing blog.Thanks for sharing this post
    here! Would you like to follow each other on GFC,
    Google+ & Bloglovin? Lemme know &
    keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja moje zycie fotorelacjonuje na insta :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P