Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 10 sierpnia 2014

Memories of July 2014

I znowu spóźniona fotorelacja :< Niestety wróciłam do domu 4 sierpnia, a potem miałam jeszcze masę spraw do pozałatwiania i nie było mowy o siedzeniu przed laptopem.

18 Ani
Kolejna 18, no nic tego ukryć nie mogę. Co mogę o niej powiedzieć, kolejna 18 na której bardzo dobrze się bawiłam ;)


Zakupy

W lipcu spotkałam się z moja koleżanką Anią. Umówiłyśmy się na szybkie zakupy. Chociaż obydwie miałyśmy mało czasu to bardzo fajnie go razem spędziłyśmy ;)


Praca
W lipcu udało mi się także podłapać chwilową pracę. Dzięki Maćkowi zarobiłam troszkę kasy. Praca nie była jakaś szałowa, lekka, polegała na pomalowaniu płotu i drewnianych elementów.

Na zdjęciu widać co to było, no i moje zdjęcie już po skończonej pracy (nie w stroju roboczym^^)


Bobolin-Gdynia
Wakacje nie byłyby udane gdybym nie pojechała nad morze. Najpierw spędziłam 12 dni w naszym kochanym Bobolinie (miejscowość miedzy Darłowem a Dąbkami) a potem z Ciocią, Wujkiem i małą Tosią pojechałam do Gdyni. Tam z moim kuzynem Patrykiem w drugi dzień zwiedziłam Gdynie, cudne miasto. Na trzeci dzień pojechaliśmy do Gdańska na Targ Dominikański, a wieczorem do Sopotu. Czwarty dzień, niestety dzień powrotu spędziłam z Patrykiem i kuzynką Nikolą i ich rodzicami na łódce, a potem w domu. Strasznie się cieszę że w końcu udało mi się zwiedzić trójmiasto. Teraz są małe plany żeby w październiku albo na ferie wrócić do Gdyni!

Oczywiście to nie koniec postów z nad morza, postaram się pokazać Wam jeszcze parę outfitów ;)


13 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja :) Gdynia jest rzeczywiście piękna, ale dla mnie z całego Trójmiasta najładniejszy jest Gdańsk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotorelacja;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne mixy :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trójmiasto<3
    Czekam na stylizacje;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna fotorelacja :) mnie jeszcze nigdy nie udało się zwiedzić Trójmiasta, chociaż od jakiegoś czasu mam to w planach.
    / 21la.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że świetnie wykorzystałaś czas :D też bym chciała zwiedzić Trójmiasto, ale cóż-może kiedyś nadarzy się okazja :)))
    modowa-agrafka.blogspot.com - w wolnej chwili zapraszam :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful moment
    http://marselinashella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam trójmiasto, chciałabym tam wrócić:) x

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna fotorelacja- nie szkodzi, że spóźniona w końcu od tego są wakacje by z nich korzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że dużo się działo u Ciebie w lipcu. :) Lubię gdy czas spędzany jest aktywnie, gdy sporo się dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P