Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 9 września 2014

Memories of August 2014

Przez szkołę wszytsko sie opużniło, znowu :< Przepraszam...

Rowerowo
Akurat w sierpniu było dość ciepło no i był na to czas, wiec razem z Maćkiem wybraliśmy się na kolejną wycieczkę rowerową. Muszę się przyznać, że polubiłam jazdę na rowerze, chociaż miałam dużą przerwę i musiałam sobie wszystko poprzypominać, to sprawia mi to taką frajdę tak samo, kiedy miałam 5 lat :) Potem chwile posiedzieliśmy w domu i tak przeminął udany dzień.


Postaw na milion
Znowu możecie mnie zobaczyć w telewizji! Tym razem w „Postaw na milion” na TVP2. Serdecznie Was zapraszam.


Spotkanie w większym gronie
W sierpniu udało mi się spotkać z dziewczynami z gimnazjum. Strasznie się cieszę, bo dawno nie widziałyśmy się wszystkie razem.  Pogadałyśmy, nadrobiłyśmy chyba z rok zaległości, ale opłacało się.


Zakupy
Kolejne zakupy tym razem z moją koleżanką z liceum – Anią. Połaziłyśmy po sklepach, akurat wtedy szukałam torby do szkoły. Potem poszłyśmy do kawiarni i tam wypiłam przepyszną zimną zieloną herbatę.


CK BROWAR
W sierpniu spotkałam się razem z Maćkiem ,z kolegą z jego klasy i jego dziewczyną. Znałam ich już z studniówki Maćka. Bardzo fajnie spędzony czas na rynku. Trafiło na CK BROWAR, gdzie bardzo fajnie się bawiłam. Niestety zdjęć nie mam, bo skupiłam się na towarzystwie i zapomniałam o zdjęciach :<

Skawina
W jednym z weekendów sierpniowych pojechaliśmy z Maćkiem do jego kuzynki Mariki, do Skawiny. Spotkaliśmy się tam z znajomymi właśnie z 18-stki Mariki (pisałam o niej w fotorelacji z maja). Bardzo fajnie było tam spędzić czas, zwłaszcza, że w Skawinie jestem najczęściej tylko przejazdem. No i znowu zapomniałam o zdjęciach, Maciek zrobił jedno, ale jest tak strasznie rozmazane ze nie opłaca się go tu wstawiać.

18 Magdy <3
Moja najukochańsza Magda z klasy licealnej w sierpniu zrobiła imprezę osiemnastkową. Czyli znowu wyjechałam z domu, i znowu do Świątnik Górnych. Nie żałuję impreza, chociaż domowa, była idealna. W małym gronie, ale za to w jak fajnym gronie. Bawiłam się świetnie!

Moje cudne paznokcie | Przepyszny tort | Zabawa prezentem | Droga do domu
Tosia
W sierpniu dużo czasu spędziłam z moja kochana Tosią. Uwielbiam tego mojego małego aniołka, potrafi tak rozweselić człowieka, poprawić humor. I z dnia na dzień jest coraz mądrzejsza, tylko czekać aż zacznie mnie przegadywać.


Rozmowy w toku
No i po raz kolejny w telewizji. Tym razem na TVN-ie. Zobaczycie mnie w kolejnym odcinku programu „Rozmów w toku”. Zapraszam do oglądania.


Rower na tak!
No i w ostatni piątek sierpnia Maciek zabrał mnie znowu na rowery, to była chyba moja ostatnia wycieczka rowerowa. Szkoła się zaczęła i nie ma czasu na rower, a szkoda.  Cieszyłam się, że nie padało i mogliśmy jechać. Dojechaliśmy na Kopiec Krakusa, gdzie rozłożyliśmy koc i odpoczęliśmy.


PS. Przepraszam za zwlekanie z odpisywaniem na komentarze, ale jest drugi tydzień szkoły a ja już mam masę zadań i nauki, niestety klasa maturalna.

25 komentarzy:

  1. świetna fotorelacja, w postaw na milion również będziesz na widowni czy może jako uczestnik ?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;)
    prześliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to niestety jest w klasie maturalnej. dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak było w rozmowach? napisz może posta o tym ;)
    jesli możesz to pokilkaj w kliki w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy można Cię zobaczyć w postaw na milion? :) I w jakiej roli w 'rozmowach w toku'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będą odcinki to postaram się poinformować o tym na blogu :) Ale boje się że nie zobaczysz mnie w Postaw na milion ponieważ widownia jest prawie niewyraźna, a w rozmowach w toku byłam na widowni ;)

      Usuń
    2. a ja juz myślałam, że jako uczestnik w PnM :D

      Usuń
  6. Ej wstaw potem linka z tego odcinka, mam wielką chęć to oglądnąć!!! <3 Widzę, że wakacje minęły Ci cudownie! :) I aktywnie.:) To dobrze.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu a w jakim odcinku w tvn ? :D gratulacje :) podbijaj telewizję ! :D

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ciekawie spędzony czas super :) Sława! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jak to robisz ze trafiasz do tv?:) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia, pisz jak będziesz w rozmowach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam ze będziesz w RwT jako główna postać :D

    Obserwuję. Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kim jest ta dziewczyna co jest po lewej stronie co jesteście razem w 4 osoby na zdjęciu bo kojarzę ją czy ona tez jest blogerką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też jest blogerką, już pare razy wspominałam o niej i nawet wstawiałam u mnie link do jej bloga ;)

      Usuń
    2. A jak sie nazywa jej blog?

      Usuń
  13. oo jakie śliczne zdjecia!:))


    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. http://magiclife18.blogspot.com/

    obserwujemy? :D
    jeśli tak proszę o kom u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fotorelacja mile spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za komentarz u mnie! Już jest nowy post. Kochana obserwuję Twojego bloga i czekam na więcej postów! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P