Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 1 września 2014

Szaro,buro i ponuro

Udało mi się wstrzelić z tytułem, nawet za oknem tak jest. Tak kochany 1 września, jak dobrze, że to już ostatni raz. Szczerze mówiąc jeszcze się dobrze wszystko nie zaczęło a ja mam już serdecznie dość. Tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego doszło do mnie, co to matura i co mnie czeka. No i zaczęłam się panicznie bać i sama nie wiem jak sobie z tym poradzić. Do tego jeszcze dziś w szkole wcale nie jest lepiej, zabrali mi moja ukochaną panią od matematyki, wraca moja znienawidzona geografia i zostaje ta sama pani od łaciny, jednym słowem kicha. Szczęście w nieszczęściu, bo trafiła mi się lepsza pani z angielskiego. Ale wiadomość o tym, że ocena dopuszczająca jest od 50% dobiła mnie totalnie. Wszystkiego mogłam się spodziewać, ale nie tego, dlatego jednym z plusów jest to, że to mój ostatni rok w tej szkole i kończę go już 24 kwietnia.
Mam nadzieje, że Wasze rozpoczęcia roku były lepsze i wytrwałości w tym roku szkolnym, a wszystkim którzy mają jeszcze czas na leniuchowanie życzę żebyście dobrze go wykorzystali. 

Postaram się pisać w miarę często, zobaczymy jak bardzo będę zawalona przez szkołę, ale chociaż w soboty postaram się coś dodać ;)

A pomyślałam, że dobrym urozmaiceniem będzie dodawanie codziennie na tumbrla zdjęcie całego albo części stroju, co Wy na to?


21 komentarzy:

  1. Maturę na pewno zdasz świetnie, nie przejmuj się na zapas :) Mnie to czeka za rok :P MI zabrali panią od angielskiego i wychowawczynie, teraz mamy najbardziej nielubianą przeze mnie nauczycielkę i... nie tyko przeze mnie. Jak reszta znajomych się dowiedziała o zmianie, to połowa z nich wraz ze mną chciała zmienić szkołę :D
    Pozdrawiam ciepło! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze:D
    Powodzenia w ostatniej klasie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam takiej torby! Ta z rowerem bylaby idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety dziś też ponuro. A maturę na pewno zdasz - jak to się mówi matura to bzdura - wiem coś o tym. Niepotrzebny stres tylko;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedzie dobrze ;-)
    Swietny zestaw :-)

    Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. bedzie dobrze, na pewno zdasz :D nie ma sie co przejmowac;3

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko jaka torba ;o
    klaudiasieradzky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dopiero w 2 klasie ale juz sie matury boję ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli czujesz to samo co ja :D nowa matura 2015 ;/ masakra- nikt nic nie wie jak to będzie wyglądać ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta torebka piękna ! zazdroszczę :)

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio się rozpogodziło, ale chyba nie na długo :) Świetny zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. fab outfit!
    http://marselinashella.blogspot.com/2014/09/tidebuy-lolita-dress.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P