Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 14 października 2014

Cicho....

Nie będzie to kolejny post o tym jak bardzo Was przepraszam za nie pisanie i to wszystko przez to, że mam maturę. Miałam wiele wolnych chwili, w których mogłam usiąść przed laptopem i tu coś napisać, ale nigdy nie wiedziałam, o czym chce napisać. Przecież, po co mam marudzić jak trudno jest w szkole, bo każdy dobrze o tym wie. Mam problem większej miary, straciłam ochotę na pisanie. Już mnie to tak nie cieszy. Wszystko się pozmieniało. Ostatnio się zastanawiałam jak to będzie z moim blogiem. Skoro teraz jest tu pusto, to co będzie za kilka miesięcy, a co za parę lat. Teraz pisze tylko co miesięczne fotorelacje, ale jak dla mnie to nie na tym ma polegać….

Muszę sobie dobrze przemyśleć co zrobić z blogiem. Nie straszę że go zamknę czy coś…. Spróbuje znaleźć złoty środek na niego. Może całkowita metamorfoza pomoże ;)


6 komentarzy:

  1. ooo miałam ten sam sweterek co teraz masz na zdjęciu na sobie


    _____________
    a u mnie?
    must have na jesień/zimę

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za podjęcie dobrej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też brakuje czasu, ponieważ został mi ostatni rok gimnazjum. Uważam, że takie przepraszanie w każdej notce kompletnie nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może chwila przerwy i wytchnienia wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda ci się znaleźć ten złoty środek :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P